کد خبر : 95561
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1396 - 12:02
-

کاظمی:‌ برخی از محرومیتم خوشحال شدند و سنگ‌اندازی کردند/شایعه مربیگری ام درست نیست/یک سال دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم

کاظمی:‌ برخی از محرومیتم خوشحال شدند و سنگ‌اندازی کردند/شایعه مربیگری ام درست نیست/یک سال دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی درباره دوران محرومیتش به دلیل مثبت شدن نمونه دوپینگ، اظهار کرد:‌ ابتدا گفته می‌شد قرار است چهار سال محروم باشم اما با توجه به این که ماده مصرفی،‌ نیروزا نبود و تنها جزو مواد ممنوعه حساب می شد، دو سال محرومیت به من ابلاغ شده هم‌چنین تلاش‌هایی صورت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی درباره دوران محرومیتش به دلیل مثبت شدن نمونه دوپینگ، اظهار کرد:‌ ابتدا گفته می‌شد قرار است چهار سال محروم باشم اما با توجه به این که ماده مصرفی،‌ نیروزا نبود و تنها جزو مواد ممنوعه حساب می شد، دو سال محرومیت به من ابلاغ شده هم‌چنین تلاش‌هایی صورت گرفته تا این زمان به یک سال کاهش یابد اما در این میان برخی دوستان صحبت‌هایی در پشت پرده می‌کنند تا محرومیتم کاهش نیابد.

او افزود: یک سری از دوستان از محرومیت من خوشحال شدند و سنگ‌اندازی‌هایی کردند تا مدت محرومیتم کاهش نیابد اما خوشبختانه آقای تاج و سیف در فدراسیون فوتبال اجازه شیطنت را به این دوستان ندادند و در نهایت باعث شد اراده و عزم من بیش‌تر شود. با این حال در این مدت،‌ محمد ناظم الشریعه صحبت زیادی با من کرد و پیگیر کارهایم بود. از او و تمام دلسوزانی که به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. به دنبال اثبات این بودم که دوپینگم غیرعمدی بوده و خدا را شکر توانستم در این زمینه به موفقیت برسم تا از خودم دفاع کنم. دکتر سیف برقی نیز از طریق فدراسیون فوتبال پیگیر موضوع بود و تلاش زیادی کرد.

ملی پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ادامه داد: ورزش حرفه‌یی همین است و چنین اتفاقاتی برای هر ورزشکاری ممکن است پیش بیاید. من هم به دلیل غفلت در مصرف داروهای درمانی، این محرومیت به سراغم آمد و ماده‌ای که وارد بدنم شده به هیچ وجه نیروزا نبوده است. با این حال از همه کسانی که در این مدت در کنارم بودند و ابراز هم‌دردی کردند،‌ تشکر می‌کنم. من چهارده سال در لیگ و تیم ملی بازی کرده‌ام و این محرومیت باعث شد انگیزه‌ام برای بازگشت، بیش‌تر شود.

کاظمی هم‌چنین درباره بازگشت خود به میادین،‌ بیان کرد:‌ در مدت محرومیتم سعی کردم بدنم را آماده نگه دارم تا ان‌شاءالله بتوانم در نیم فصل دوم به مسابقات باشگاهی و ملی برگردم و بازی‌های خوب خودم را تکرار کنم. ابتدا محرومیت دو ساله به من ابلاغ شد اما تلاش‌های زیادی کرده‌ایم تا آن را به یک سال کاهش دهیم. اگر این اتفاق بیفتد، ‌می‌توانم از آذر ۱۳۹۶ برگردم.

بازیکن کرجی فوتسال در مورد شایعه مربی‌گری‌اش در یکی از تیم‌های باشگاهی، توضیح داد:‌ حقیقتش این است به دنبال گرفتن مدرک مربی‌گری آسیا هستم اما برای این کار کمی زود است. این شایعه‌ها را هم شنیده‌ام اما حقیقت نداشت. فعلا منتظر هستم تا مدت زمان قطعی محرومیتم ابلاغ شود تا بتوانم تصمیم درستی درباره آینده‌ام بگیرم.

این ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود:‌ یک سال دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم و قرار است امروز برای تسویه مالی سال پیش و مذاکره برای سال جدید به اصفهان بروم. هنوز پنجاه درصد از قرارداد سال قبل را دریافت نکرده‌ام اما قدیمی‌ترین بازیکن گیتی‌پسند هستم و تا این لحظه با باشگاه مشکل مالی نداشته‌ام. معتقدم گیتی‌پسند به صورت حرفه‌یی باشگاه‌داری می‌کند و چه در زمان علی طاهری و چه الآن که آقای جنتی هستند، راه خودش را به درستی رفته است. به هر حال قبول دارم که هر باشگاه با فراز و نشیب‌هایی رو به رو می‌شود و امیدوارم مشکلات گیتی‌پسند هم به‌زودی حل شود چون باید به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حاضر شود. امسال اگر گیتی پسند قهرمانی را به دست بیاورد، قهرمان بلامنازع آسیا خواهد شد چرا که هیچ تیمی به اندازه آن، در آسیا افتخار ندارد.

کاظمی در پایان گفت:‌ تماس‌هایی از برخی باشگاه‌ها داشتم و صحبت‌هایی برای بستن قرارداد جدید شده است اما چون زمان دقیق محرومیتم مشخص نیست، هنوز پاسخ قطعی به آن ها نداده‌ام. هم‌چنین از طرفی با گیتی‌پسند قرارداد دارم و ابتدا باید تکلیفم با این باشگاه مشخص شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

Afshin dost dashtani