کد خبر : 95638
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 14:58
-

فخیم:قرار شد در مس بمانم/حیف از دبیری که می خواهد از لیگ برود

فخیم:قرار شد در مس بمانم/حیف از دبیری که می خواهد از لیگ برود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره حضورش در تیم فوتسال مس سونگون و درخواست باشگاه دبیری برای بازگشت وی، گفت: حدود ۲۰ روز پیش بود که باشگاه دبیری اعلام کرد تیمداری نمی کنیم و تسویه حساب ما را دادند. من هم به همراه دو بازیکن دیگر دبیری به تیم مس پیوستم. ۵ روز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره حضورش در تیم فوتسال مس سونگون و درخواست باشگاه دبیری برای بازگشت وی، گفت: حدود ۲۰ روز پیش بود که باشگاه دبیری اعلام کرد تیمداری نمی کنیم و تسویه حساب ما را دادند. من هم به همراه دو بازیکن دیگر دبیری به تیم مس پیوستم. ۵ روز پیش باز اعلام شد دبیری می خواهد تیمداری کند ولی شرایط بازگشت ما فراهم نبود.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه مس در گفتگو با مدیران باشگاه دبیری گفته بود اگر سه بازیکن را به شما پس بدهیم، هم تیم ما ضرر می کند و هم تیم شما. ضمن اینکه با تیم مس قرارداد بسته بودیم و از نظر اخلاقی هم درست نبود زیر قرارداد بزنیم. برای همین مسئولان دبیری دوباره اعلام کردند تیمداری نمی کنند.

بازیکن تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: حیف از تیم دبیری تبریز که می خواهد از لیگ برود. دبیری یک تیم خصوصی با شرایط خوبی بود و در چند سال اخیر هم همیشه مدعی بود. مسئولان فدراسیون باید به فکر باشند و منتظر نمانند تیم های خصوصی از فوتسال کنار بروند. با این وضعیت، اوضاع فوتسال هر روز بدتر می شود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

بابا ولمون کن شما مگه هر روز بیمارستان تشریف نداشتین که من برمیگردم با قرارداد اندک هم بازی میکنم رفتی دیدی اونجا کسی نیست تو زمین جورت رو بکشه خواستی برگردی اونم که نشد تنها عامل نابودی تیم دبیری تو و دار دسته ات بود الان هم خدا رو شکر مس ها فهمیدن چه اشتباهی کردند ولی نتوانستند تو دک کنن دبیری رو نابود کردی اونجا نابود نکن

نام ... چهارشنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

تویى که هر سال کربلا میرى این همه دروغ نگو اقاى فخیم لااقل من تو روبهتر از هر کسى میشناسم