کد خبر : 95617
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 10:35
-

کلاشی:نمی‌توانیم با تیمی در مسابقات حاضر شویم که در رده‌های هشتم و نهم جدول قرار بگیریم/مس سونگون حق دارد آن سه بازیکن را ندهد/با این شرایط عدم حضور ما در لیگ برتر قطعی است/کفاشیان فقط می خندد

کلاشی:نمی‌توانیم با تیمی در مسابقات حاضر شویم که در رده‌های هشتم و نهم جدول قرار بگیریم/مس سونگون حق دارد آن سه بازیکن را ندهد/با این شرایط عدم حضور ما در لیگ برتر قطعی است/کفاشیان فقط می خندد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حبیب کلاشی ضمن اشاره به تصمیم باشگاه دبیری برای حضور یا عدم حضور در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: فکر نمی‌کنم هنوز به لیگ برتر بازگشته باشیم. قرار بود که ما اگر بتوانیم بازیکنانمان را پس بگیریم در مسابقات شرکت کنیم. ما نمی‌توانیم با تیمی در مسابقات حاضر شویم که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حبیب کلاشی ضمن اشاره به تصمیم باشگاه دبیری برای حضور یا عدم حضور در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: فکر نمی‌کنم هنوز به لیگ برتر بازگشته باشیم. قرار بود که ما اگر بتوانیم بازیکنانمان را پس بگیریم در مسابقات شرکت کنیم. ما نمی‌توانیم با تیمی در مسابقات حاضر شویم که در رده‌های هشتم و نهم جدول قرار بگیریم. مردم تبریز از ما انتظار دارند و ما حداقل باید در جمع ۳ تیم بالای جدول باشیم.

وی افزود: اگر کناره‌گیری دبیری برای فدراسیون فوتبال مهم بود، همان زمانی که بین آقای دبیری و سلیمانی اصطکاک بدی پیش آمد، آقای تاج با مدیران باشگاه تماس می‌گرفت. ضمن اینکه ما پیش از پایان لیگ برتر هم گفتیم نمی‌توان با آقای سلیمانی کار کرد چراکه ایشان این‌کاره نیستند. اما به حرف‌های ما اهمیت نداند و حقمان را ضایع کردند و در نهایت قهرمانی را از دست دادیم.

سرپرست تیم دبیری در ادامه تصریح کرد: تراکتورسازی قهرمانی را از دست داد و گفتند سال بعد، دبیری قهرمانی را از دست می‌دهد و می‌گویند سال بعد، مگر می‌شود؟ دبیری یک تیم خصوصی است و هزینه‌های آن از جیب شخصی پرداخت می‌شود. از سوی دیگر مسئولان تیم هم انگیزه‌شان را از دست می‌دهند.

وی افزود: ما هم دیگر انگیزه‌ای برای حضور در لیگ برتر نداشتیم چراکه تمام زحمت ما هدر می‌رود و در نهایت می‌خندند و می‌گویند انشاا… سال بعد. ما با آقای دبیری هم تصمیم گرفتیم به‌جای هزینه ۲ میلیاردی در فوتسال، این پول را در امور خیریه هزینه کنیم.

کلاشی در مورد پاسخ باشگاه مس سونگون مبنی بر بازگرداندن بازیکنان دبیری نیز خاطرنشان کرد: مس سونگون هم بازیکنان را نمی‌دهد و حق هم دارند. اگر خودمان را بگذاریم جای مسئولان این تیم می‌بینیم آن‌ها هم حق‌دارند. باشگاه مس بعد از جذب این ۳ بازیکن دیگر بازیکنی جذب نکردند و الان هم نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم شاکله اصلی تیمشان را به ما بدهند.

“تیم فوتسال با ۳-۴ بازیکن می‌تواند نتیجه بگیرد” کلاشی با بیان این جمله افزود: فرهاد فخیم و حمید احمدی بازیکنان بزرگی هستند و اگر این بازیکنان را از یک تیم بگیریم یعنی آن را تضعیف کرده‌ایم. فوتسال مثل فوتبال نیست و یک تیم فوتسال با ۳-۴ بازیکن خوب می‌تواند نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرد.

سرپرست تیم فوتسال دبیری با اشاره به تصمیم دبیری برای حضور در لیگ برتر گفت: با این شرایط عدم حضور ما در لیگ برتر قطعی است. مسی‌ها با ما دوست هستند اما نمی‌توانیم به آقای کافی بگوییم که شما تیمتان را تضعیف کنید چون‌که آقای تاج با ما تماس گرفته‌اند. دلم برای جوانان تبریزی و امیدهای فوتسال می‌سوزد که می‌دانم با چه شور و شوقی تمرین می‌کنند تا در فوتسال آینده‌ای داشته باشند. متأسفانه باوجود برنامه‌ریزی‌های کنونی، هیچ آینده‌ای در فوتسال وجود ندارد.

وی افزود: امسال قرارداد بازیکنان کاهش پیداکرده درحالی‌که در هیچ جای دنیا چنین اتفاقاتی نمی‌افتد. چرا فوتسال باید برای مسئولان فدراسیون تا این اندازه بی‌ارزش و کوچک باشد که با این برنامه‌ریزی حرکت کند؟ مگر مذاکره با صداوسیما کار مشکلی است؟ در حرف می‌گویند فوتسال مهم است اما در عمل مهم نیست. الان حکم دبیر کمیته فوتسال صادر نشده است و به‌عنوان سرپرست در این پست حضور دارند. تکلیف آقای کفاشیان هم هنوز مشخص نشده و معلوم نیست که ایشان بازنشسته است یا بازنشسته نیست. در فوتسال فقط خانم یارمحمدی هستند که رئیس دپارتمان فوتسال هستند و کارهای تیم ملی را به خوبی انجام می‌دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه دبیری در مورد برخورد نامناسب کمیته فوتسال با باشگاه‌ها نیز گفت: کمیته فوتسال از چه منابعی کسب درآمد کرده و ساختمان خریده است؟ این پول را باشگاه‌ها داده‌اند. این باشگاه‌ها هستند که حق ورودیه می‌دهند و مسئولان کمیته فوتسال هزینه می‌کنند. زمانی که ما قهرمان شدیم، ۳ میلیارد تومان هزینه کردیم اما در نهایت چیزی به جز ۳۰ میلیون پاداش نصیبمان نشد.

“سرمایه‌گذاری در فوتسال هیچ سودی ندارد” سرپرست تیم فوتسال دبیری با بیان این جمله خاطرنشان کرد: کسانی که در فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنند اگر از نهادهای دولتی باشند، یا مدیر آن نهاد به فوتسال علاقه دارد یا تحت‌فشار هستند تا تیم داری کنند اما بخش خصوصی و کسی که از جیب خودش در فوتسال هزینه می‌کند، عاشق فوتسال است وگرنه سرمایه‌گذاری در فوتسال هیچ سودی ندارد. اگر کسی عاشق نباشد مگر ۲ میلیارد هزینه می‌کند که شاید شبکه ورزش بازی تیمش را پخش کند یا نکند؟
وی در ادامه افزود: نمی‌توان کسانی که الان کار می‌کنند را با زمان آقای درودگر و … مقایسه کرد اما بازهم زمان آقای افتخاری شرایط بهتر از این بود. حداقل ۲ نفر را به‌عنوان مسئول انتخاب کرده بودند و اجازه دخالت در کار آنها را هم نمی‌دادند.

کلاشی با انتقاد از علی کفاشیان خاطرنشان کرد: آقای کفاشیان فرد تحصیل‌کرده‌ای است اما نمی‌دانم چرا در فوتبال و فوتسال این‌گونه رفتار می‌کند. من آقای کفاشیان را از زمان حضور در فدراسیون دو و میدانی می‌شناسم که فردی باکلاس و با جذبه بودند اما نمی‌دانم چرا از وقتی‌که به فوتبال آمده‌اند تصمیم گرفتند که فقط بخندند و جواب کسی را ندهند. ما برای شکایت پیش او رفتیم اما ایشان خندیدند و گفتند به من ربطی ندارد و انشاا… سال بعد دیگر. آقای کفاشیان که چند سال در فوتبال و فوتسال حضورداشته و حقوق هم گرفته‌اید، از جیب شخصی‌تان ۲۰ میلیون برای فوتبال و فوتسال هزینه کنید. جواب شخصی که ۲ میلیارد از جیب خودش برای فوتسال هزینه کرده است و زحماتش هدر رفته است را با خنده می‌دهید یا دو سال از ورود به سالن محروم می‌کنید؟ همین می‌شود وضعیت فوتسال و فوتبال دیگر. نفت تهران پول علی دایی را نمی‌دهد یا یک تیم فوتسال می‌گوید یا قراردادهایتان را نصف کنید وگرنه تیم داری نمی‌کنم.

سرپرست تیم فوتسال دبیری در پایان گفت: کار دبیری در لیگ برتر فوتسال تمام شد اما این اتفاق برای اولین و آخرین بار رخ نداده است. شما ببینید که الان تیم فولاد ماهان کجاست، منصوری قرچک یک تیم قدیمی و با سابقه بود که هم قهرمان بود و هم یقه قهرمان‌ها را می‌گرفت، چرا الان دیگر نیست؟ چرا برای بررسی دلایل این اتفاقات وقت نمی‌گذارند تا ببیند چرا نمی‌توان اسپانسرهایی مثل آقای دبیری، مهندس منصوری و … را حفظ کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.