کد خبر : 95658
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 13:41
-

ترابیان :تیم ملی را با تلفیقی از بزرگسالان و امید راهی عشق آباد می‌کنیم

ترابیان :تیم ملی را با تلفیقی از بزرگسالان و امید راهی عشق آباد می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص حضو ردر مسابقات داخل سالن آسیا عنوان داشت:طی سالهای اخیر در قاره آسیا فوتسال رشد قابل توجهی داشته و کشورهایی همچون،ژاپن، ازبکستان، عراق و تایلند سرمایه گذاری خوبی در این زمینه داشته‌اند و قطعا در این دوره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص حضو ردر مسابقات داخل سالن آسیا عنوان داشت:طی سالهای اخیر در قاره آسیا فوتسال رشد قابل توجهی داشته و کشورهایی همچون،ژاپن، ازبکستان، عراق و تایلند سرمایه گذاری خوبی در این زمینه داشته‌اند و قطعا در این دوره شرایط سخت تر از ادوار گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد:در این دوره از رقابت‌ها تیم ملی فوتسال مردان را با تلفیقی از بزرگسالان و امید و نفرات با انگیزه راهی عشق آباد می‌کنیم و در بخش بانوان نیز که نمایندگان کشورمان به تازگی در آسیا خوش درخشیدند همان تیم را با تغییراتی که در کادر فنی انجام می‌دهیم راهی بازی‌های داخل سالن می‌کنیم تا هر دو تیم بتوانند به نشان طلا دست یابند.

ترابیان ابراز داشت:قطعا با برنامه ریزی و حمایت‌های کمیته ملی المپیک تمام هدفمان کسب دو نشان طلای فوتسال بانوان و آقایان خواهد بود و برای دستیابی به این هدف یعنی قهرمانی در دو بخش مردان و زنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: این دوره از مسابقات از ۲۵ شهریور تا ۶ مهرماه در  عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می‌شود، و قرار شد که تیم ملی فوتسال و همچنین بانوان ما در این مسابقات شرکت کنند.سیاست فدراسیون فوتبال در این دوره همانند دورهای قبل  حفظ بدنه اصلی تیم ملی از بازیکنان امید است. قرار شد که ما هم در این مسابقات با بازیکنان امید شرکت کنیم.  همچنین در کنار جوانان، از چند بازیکن  با تجربه نیز  استفاده می کنیم. قطعا حضور بازیکن با تجربه ب باعث انگیزه بیشتر جوانتر‌ها می‌شود. و امیدوارم تیم ملی با عملکردی خوب، قهرمانی دوره گذشته خود را تکرار کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.