کد خبر : 95695
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1396 - 11:42
-

ابطال مصوبه واگذاری امتیاز شهرداری ساوه

ابطال مصوبه واگذاری امتیاز شهرداری ساوه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد بهاروند اظهار کرد: در این صورت امتیاز این تیم برای شهرداری محفوظ بوده و برند فعلی تیم حفظ خواهد شد. وی اظهار کرد: تمرین بازیکنان این تیم به زودی از سرگرفته می شود و فرمانداری نیز هرگونه حمایت مورد نیاز برای حضور موفق و درخشان این تیم در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد بهاروند اظهار کرد: در این صورت امتیاز این تیم برای شهرداری محفوظ بوده و برند فعلی تیم حفظ خواهد شد.
وی اظهار کرد: تمرین بازیکنان این تیم به زودی از سرگرفته می شود و فرمانداری نیز هرگونه حمایت مورد نیاز برای حضور موفق و درخشان این تیم در لیگ برتر فوتسال را در دستور کار قرار داده است.
به گفته وی حضور قدرتمند تیم فوتسال شهرداری در لیگ برتر مورد حمایت مجموعه مدیریت اجرایی این شهرستان است.
بهاروند افزود: شهرداری نیز موظف است برای تیم داری فوتسال هدفمند و با برنامه سرمایه گذاری و با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را در این راستا هدایتگری کند.
وی با اشاره به موفقیت های این تیم لیگ برتر در سال های گذشته بیان کرد: فرمانداری نیز از این تیم حمایت می کند چرا که جوانان پیشرو و پیشتاز هستند و آینده جامعه متعلق به این قشر است.
گفتنی است هفته جاری واگذاری امتیاز باشگاه فوتسال شهرداری ساوه به سن ایچ در صحن علنی شورای شهر تصویب و دلیل آن کاهش بودجه امسال شهرداری عنوان شد.
ماههای گذشته نیز فرمانداری ساوه اعلام کرده بود وزارت کشور در نامه‌ای به شهرداری ها ابلاغ کرده که حق تیمداری ندارند و احتمال انحلال تیم فوتسال وجود داشت که با بررسی های انجام شده و جلسه نهایی کمیته انطباق شهرستان، حضور تیم فوتسال شهرداری در لیگ برتر بلامانع اعلام شد.

این تحولات در حالی صورت گرفته که در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال شهرداری ساوه باید پنجشنبه هشتم تیرماه به مصاف دبیری تبریز برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

سعیدی و محسن حسن زاده پیوندتان مبارک
راستی مهدی حسن زاده یادت نره
بازیکن ساوجی بشینه بیرون تا مهدی حسن زاده بیاد هفتاد میلیونپول بگیره و به ریش ما بخنده
مدیر بی کفایت نا لایق همه جا هست

نام ... پنجشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

خدارا شکر همینکه تو ساوه فرماندارش به فکر جوانان ساوه است.آقای فرماندار دست شما درد نکنه .موفق باشید

نام ... پنجشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

آقای بی نام فوتسال ساوه رو امثال شماها نابود کردید که فقط به فکر منافع خودتون هستید و ازموففقیت تیم ناراحتید کارنامه مدیریت آقای سعیدی مشخصه یک سال تیم و آورد لیگ برتر پارسال هم با همه حاشی سازی ها که شماها براش کردید ولی تیم خوبی بست و بهترین نتیجه رو کسب کرد امسال هم اگر منفعت طلبهایی مث شما اجازه بدن تیم خوبی میبنده وآبروی ساوه حفظ میکن نه اینکه مث شما تیم نابود کنه درضمن شماها امتحان خودتون پس دادید با اون مربی بی ادبتون که هیچی به غیر از فحش و خیانت یادتون نداده تاریخ مصرف شماها تموم شده اینقدر ساوجی ساوجی نکنید آینده فوتسال ساوه همین جوونا هستند که دارن توتیم بدون حاشیه کارمیکنن البته اگه شماها بذارید خرابشون نکنید …

نام ... جمعه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

شما از جوونا تیم چی میدونی اینا دلشون خون تو بازی ۸ب ۸بازیشون نمیدن پول درست و حسابی ام ک نمیدن چجور پیشرفت کنن

ناشناس پنجشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

مگر سعیدی چه اشکالی داشت؟من از نزدیک کارهای آقای سعیدی را دیدم ، خیلی مدیر خوبیه.خیلی هم باشخصیته.
درضمن مگر شما از اینکه تیم ساوه میخواد سرو سامان بگیره ناراحتی؟ فقط آدمهایی که منافع خودشون را به کل ساوه ترجیح میدن از شکل گرفتن دوباره تیم شهرداری نارحت میشن.
برو کمک کن جوانان ساوه حداقل یک سرگرمی و تفریح داشته باشن.

نام ... پنجشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

چرا کامنت نمیزارید ….!؟؟؟؟

نام ... پنجشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

رضا عقابی دست بردار از این کثافت بازیا کمتر حاشیه درست کن تو دیگه حنات رنگی نداره دستت رو شده تو که خودت چند تا از بچه های قم مثل سعید قاسمی .مهدی حسن زاده رو باالتماس و خواهش بردی ساوه ۳ سال پیش حالا داری براش حرف و حدیث درست میکنی درضمن سابقه و رزومه همه مشخصه سابقه بچه های قم و فوتسال هم مشخصه ..نکنه میخوای با امثال وکیلی بیای تیم ساوه رو نابود کنی دوباره که ولی مدیرای ساوه عاقلتر از اینا هستن که دوباره این اشتباه خطرناک و تکرار کنن

نام ... پنجشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

رضا عقابی سن ایچ و که بیچاره کردی زیر پای بازیکنا نشستی بازی با نفت امیدیه ۷ تا گل خوردن تیم نیومد بالا حالا دنبال نابود کردن تیم شهرداری هستی تو دیگه چه آدمی هستی چقدر مریضی خودت و اصلاح کن مربیگری پیشکش تو آبروی هرچی مربیه بردی کم از این بازیکنای ساده سوئ استفاده کن برای مقاصد شخصی خجالت بکش

نام ... پنجشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

البته بازیکنای تاریخ مصرف گذشته مثل خودت خخخخخخخخ باهم برید تو محلات کار کنیدهههههه

مرد فوتسال جمعه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۰۱

سلام خدمت همه فوتسال دوستان بازیکنان گیتی پسند چند تا اصفهانی هستند یا بازیکنان تاسیسات مهم اینه که تیم نتیجه بگیره البته بازیکنان جوان ساوه دارن یکی یکی رو میان بهتر است که درکنار با تجربه ها کار کنند برای سالهای دیگر اینقدر هم حاشیه سازی نکنید .امید وارم امسال هم مثل پارسال تیم خوب نتیجه بگیرد تا بحال کدام سال ساوه فقط یک باخت در خانه داشته آن هم به قهرمان واقعا این بی انصافی است .

.. جمعه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۱۳

دوستان حمایت کنید تخریب نکنید حیف این تیم

نام ... جمعه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۱۰

ما فقط نگران مهدی حسن زاده هستیم
اگه محسن حسن زداه نتونه براش کاری بکنه دوباره یه ۳.۴ سال بیرون میشینه
اخه اینقد بازیکن خوبیه که تو خود قم تیمی پیدا نمیشه باهاش قرارداد ببنده
رضا قناد که یادت نرفته بهش زنگ میزدی
برای ۵ میلیون میخواستی بیایی لیگ یک
یهو اومدی لیگ برتر ۰۷ میلیون پول گرفتی