کد خبر : 95721
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 10:28
-

سالن ۲۵ آبان محل تمرین و مسابقات گیتی پسند

سالن ۲۵ آبان محل تمرین و مسابقات گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و به دلیل شباهت زیاد سالن ۲۵ آبان اصفهان، از نظر ظاهری و نوع کف‌پوش، به ورزشگاه محل برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در ویتنام، تمرینات و بازی‌های گیتی‌پسند تا شروع جام باشگاه‌های آسیا، در این سالن برگزار می‌شود. تیم فوتسال گیتی‌پسند خود را برای حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و به دلیل شباهت زیاد سالن ۲۵ آبان اصفهان، از نظر ظاهری و نوع کف‌پوش، به ورزشگاه محل برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در ویتنام، تمرینات و بازی‌های گیتی‌پسند تا شروع جام باشگاه‌های آسیا، در این سالن برگزار می‌شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند خود را برای حضور در لیگ برتر فوتسال و جام باشگاه‌های جهان آماده می‌کند و تمرینات خود را زیر نظر علی افضل، سرمربی خود دنبال می‌کند.

گیتی‌پسند از تاریخ ۶ تیر‌ماه باید در لیگ برتر فوتسال حاضر شود و بعد از انجام ۴ بازی در لیگ برتر، ایران را به مقصد ویتنام و برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا که از ۲۹ تیر‌ماه آغاز می‌شود، ترک می‌کند.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و به دلیل شباهت زیاد سالن ۲۵ آبان اصفهان، از نظر ظاهری و نوع کف‌پوش، به ورزشگاه محل برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در ویتنام، تمرینات و بازی‌های گیتی‌پسند تا شروع جام باشگاه‌های آسیا، در این سالن برگزار می‌شود.

بر این اساس، بازی هفته دوم گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال که در برابر مقاومت البرز است، در سالن ۲۵ آبان اصفهان برگزار می‌شود و در صورت تمایل بازیکنان و مربیان و موافقت سازمان لیگ، تمام بازی‌ها گیتی‌پسند از سالن پیروزی به سالن ۲۵ آبان منتقل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.