کد خبر : 95790
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 10:12
-

ترابیان:بهتر است ایران میزبان دوره بعدی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود

ترابیان:بهتر است ایران میزبان دوره بعدی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره جلسه مسئولان کمیته فوتسال با سرمربی تیم ملی گفت: با توجه به اینکه برگزاری مسابقات لیگ یک سری تنگنا دارد ما هم مجبور شدیم برای هماهنگی بیشتر برنامه های تیم ملی و لیگ برتر، این جلسه را برگزار کنیم. وی تأکید کرد: نباید این طور باشد که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره جلسه مسئولان کمیته فوتسال با سرمربی تیم ملی گفت: با توجه به اینکه برگزاری مسابقات لیگ یک سری تنگنا دارد ما هم مجبور شدیم برای هماهنگی بیشتر برنامه های تیم ملی و لیگ برتر، این جلسه را برگزار کنیم.

وی تأکید کرد: نباید این طور باشد که برنامه های تیم ملی تحت تأثیر قرار بگیرد. این می طلبد که یک جلسه در سازمان لیگ فوتسال داشته باشیم و برنامه ها را یک بار دیگر به صورت دقیق بررسی کنیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال تصریح کرد: یک سری برنامه های پیش بینی نشده در این مدت رخ داد که باعث شود برنامه تیم ملی تغییر کند. از جمله الزام تیم ملی فوتسال به حضور در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا که از ۲۳ مهرماه آغاز می شود.

ترابیان درباره احتمال میزبانی ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در منطقه مرکزی اظهار داشت: ما در حال تلاش هستیم تا این میزبانی را از آن خود کنیم تا تیم ملی دیگر سفری نداشته باشد. فعلاً در حال رایزنی با یک استان هستیم تا بتوانیم شرایط میزبانی را فراهم کنیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه کشور نپال هم به گروه ایران در مرحله مقدماتی جام ملت ها اضافه شده است تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که علاوه بر ایران، ازبکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، افغانستان و تاجیکستان، کشور نپال هم باید در منطقه آسیای مرکزی به میدان برود. به این ترتیب ۷ تیم منطقه آسیای مرکزی در دو گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند و فینالیست های آنها راهی مرحله نهایی جام ملت ها می شود.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد ایران به عنوان میزبان مسابقات جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شود؟ گفت: هنوز چیزی مشخص نیست، نظر شخصی من این است که اگر می خواهیم میزبان جام ملت ها شویم در دوره بعدی یعنی سال ۲۰۲۰ این اتفاق رخ بدهد چرا که آن سال منتهی به جام جهانی است و می توانیم با صعود راحت به جام جهانی در سید خوبی قرار بگیریم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.