کد خبر : 95846
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 23:07
-

فردا هیات رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه می‌دهد/ آیا لیگ به تعویق می‌افتد؟

فردا هیات رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه می‌دهد/ آیا لیگ به تعویق می‌افتد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال فردا برگزار می‌شود. درحالیکه یک هفته به زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است اما برخی از تیم‌ها شرایط مشخصی ندارند. هیات رئیسه سازمان لیگ فردا جلسه‌ای را ترتیب خواهند داد تا در خصوص زمان آغاز فصل جدید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال فردا برگزار می‌شود.

درحالیکه یک هفته به زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است اما برخی از تیم‌ها شرایط مشخصی ندارند.

هیات رئیسه سازمان لیگ فردا جلسه‌ای را ترتیب خواهند داد تا در خصوص زمان آغاز فصل جدید تصمیم‌گیری شود. درحالیکه برخی از تیم‌ها مانند گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون، تاسیسات دریایی و حفاری خوزستان مدت‌هاست تمرینات خود را آغاز کرده‌اند اما برخی از تیم‌ها شرایط مشخصی ندارند و همین مسئله ممکن است شروع فصل جدید را با ابهاماتی مواجه کند.

تیم‌هایی مثل مقاومت قرچک و هر دو نماینده قم وضعیت مشخصی نداشته و تیم دبیری تبریز هم به احتمال بسیار فراوان در لیگ شرکت نخواهد کرد که این شرایط ممکن است سازمان لیگ را با دردسرهایی مواجه سازد.

در همین خصوص کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال اظهار کرد: برنامه لیگ برتر طبق زمان از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد و حتی آقای کفاشیان در هفته نخست لیگ برتر به مشهد خواهند رفت تا نظاره‌گر نخستین دیدار فصل جدید باشند.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در نشست مهم هیات رئیسه سازمان لیگ که فردا برگزار می‌گردد، چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد و آیا زمان شروع لیگ برتر تغییر خواهد کرد و یا مسابقات طبق زمان از پیش تعیین شده آغاز می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا چهارشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۵۲

عقل سلیم میگه حداقل دو سه هفته میندازن عقب…باید باتیمها تعامل بشه
تا شاهد مسابقات با کیفیت تری باشیم
بالاخره تیمها هم درست یا غلط مشکل دارن
این خود خانواده فوتسال باید مدیریت کنه که مسابقات یک دست و همزمان برگزار بشه