کد خبر : 95985
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1396 - 14:00
-

براتی: با این روند از سال آینده به جای لیگ، مسابقه چهارجانبه داریم/ دوست داشتم در شهر خودم باشم

براتی: با این روند از سال آینده به جای لیگ، مسابقه چهارجانبه داریم/ دوست داشتم در شهر خودم باشم

الیاس براتی بازیکن جدید مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: با وجود اینکه چند پیشنهاد داشتم تصمیم گرفتم امسال در شهر خودم باشم تا انشالله بتوانم به این تیم کمک کنم. همچنین از سایر تیم هایی هم که پیشنهاد داشتم تشکر می کنم. وی در مورد شرایط تیم مقاومت گفت: تمرینات

الیاس براتی بازیکن جدید مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: با وجود اینکه چند پیشنهاد داشتم تصمیم گرفتم امسال در شهر خودم باشم تا انشالله بتوانم به این تیم کمک کنم. همچنین از سایر تیم هایی هم که پیشنهاد داشتم تشکر می کنم.

وی در مورد شرایط تیم مقاومت گفت: تمرینات خوب و منظمی را در مدت اخیر داشتیم و به آمادگی نسبی جهت شروع لیگ رسیده ایم و بازیکنان خوبی نیز جذب تیم شده است. همچنین با کادر مدیریتی و فنی قوی و اخلاق مداری که داریم امیدوارم امسال جز بالانشینان جدول باشیم.

براتی در مورد اینکه چرا قرارداد خود با بانک بیروت را تمدید نکرد گفت: پیشنهاد برای تمدید داشتم ولی لیگ ایران خیلی بهتر از لیگ لبنان است از طرفی بخاطر دوری از خانواده که واقعا سخت بود تصمیم گرفتم امسال در ایران باشم.

وی در مورد اینکه وضعیت نابسامان تیم ها در آستانه شروع مسابقات لیگ گفت: اوضاع فوتسال در ایران خوب نیست و اگر اینطور پیش برود از سال های آینده به جای لیگ باید شاهد برگزاری مسابقات چهارجانبه باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.