کد خبر : 96030
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1396 - 13:46
-

بی غم: دبیری تیم با ریشه ای بود/ سازمان لیگ به خوبی زیربار تعویق بازی‌‌ها نرفت

بی غم: دبیری تیم با ریشه ای بود/ سازمان لیگ به خوبی زیربار تعویق بازی‌‌ها نرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون گفت: ما ۷۰ – ۸۰ درصد آماده هستیم برای بازی و شروع لیگ و خدا را شکر فعلاً هیچ مصدوم و یا محرومی نداریم و تقریباً به هدف خود در تمرینات رسیدیم. تیم ما فقط مشکل بازی تدارکاتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون گفت: ما ۷۰ – ۸۰ درصد آماده هستیم برای بازی و شروع لیگ و خدا را شکر فعلاً هیچ مصدوم و یا محرومی نداریم و تقریباً به هدف خود در تمرینات رسیدیم. تیم ما فقط مشکل بازی تدارکاتی داشت که آنهم با شروع لیگ جدید جبران می‌شود.

وی همچنین در مورد بازی این هفته خود در مقابل تأسیسات دریایی بیان داشت: تیم تأسیسات یک تیم خوب و پرمهره است و با توجه به شروع لیگ تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند و هر کسی از فرصت‌‌ها استفاده کند قطعاً می‌تواند برنده باشد. ما در این بازی میزبان هستیم و تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که پیروز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد نبود دبیری تبریز در لیگ برتر گفت: من دوست داشتم دبیری در لیگ ماندگار شود چون تیم دبیری یک تیم با ریشه و پرسابقه است و وجود این تیم در لیگ برتر به فوتسال ایران می‌توانست کمک کند.

بی‌غم در آخر همچنین در مورد شروع لیگ برتر و فشردگی این مسابقات گفت: از نظر من این کار خوبی بود که سازمان لیگ زیر بار این موضوع نرفت که بازی‌ها را به تعویق بیاندازد. البته امسال کار کمی سخت است برای تیم‌ها ولی به مرور زمان خیلی می‌تواند به ما کمک کند و این موضوع باعث می‌شود که باشگاه‌ها و تیم‌ها همیشه آماده باشند.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.