کد خبر : 96253
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1396 - 21:58
-

اسماعیل پور: یک امتیاز در گرمای نفسگیر اهواز غنیمت است/ می توانستیم با نتیجه عجیب و غریبی حفاری را ببریم

اسماعیل پور: یک امتیاز در گرمای نفسگیر اهواز غنیمت است/ می توانستیم با نتیجه عجیب و غریبی حفاری را ببریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد اسماعیل پور پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر حفاری اهواز در نخستین هفته لیگ برتر فوتسال گفت: بازی خوب و جان داری بود. با توجه به اینکه تیم اهواز تمریناتش را خیلی زودتر از ما شروع کرده بود طبیعتاً هماهنگ تر از ما بود و در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد اسماعیل پور پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر حفاری اهواز در نخستین هفته لیگ برتر فوتسال گفت: بازی خوب و جان داری بود. با توجه به اینکه تیم اهواز تمریناتش را خیلی زودتر از ما شروع کرده بود طبیعتاً هماهنگ تر از ما بود و در زمین خودش تسلط بیشتری بر بازی داشت و انصافاً فشار زیادی هم به تیم ما وارد کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاصی که امسال با آن مواجه هستیم و اینکه تمرینات مان دیر استارت خورد، ما یک هفته روی تاکتیک دفاع – ضد حمله به خوبی کار کردیم و الحمدلله بازیکنان در برابر حفاری هر آنچه که خواسته کادر فنی بود را در زمین پیاده کردند و چه بسا اگر کمی بیشتر دقت می کردیم می توانستیم با نتیجه عجیب و غریبی حفاری را ببریم.

اسماعیل پور با ابراز خشنودی از کسب یک امتیاز در آغاز لیگ در شهر اهواز گفت: به تک تک بازیکنانم خسته نباشید می گویم. انصافاً از سینا پرکاس که در درون دروازه عالی ظاهر شد گرفته تا همه بازیکنان در همه دقایقی که در زمین حضور داشتند، بهترین نمایش را داشتند تا در اولین هفته شرمنده هواداران نشدیم و دست خالی به ساری برنگشتیم.

سرمربی شهروند در خصوص دیدار هفته آینده تیمش برابر هیأت فوتبال قم نیز گفت: تعدادی از بازیکنان این تیم سابقه سالها حضور در لیگ برتر را دارند و ما به خوبی آنها را می شناسیم. قطعاً از همین الان تمام تمرکزمان را برای پیروزی بر تیم قم می گذاریم و مطمئن هستم می توانیم با حضور هواداران متعصب مان اولین پیروزی فصل را جشن بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار فوتسال پاک پنجشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶

بی انصافی نکنید شما ۲۰% بازی دراختیارتون بود حفاری شانس نیاورد