کد خبر : 96400
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 12:38
-

آذرخش این هفته هم بازی نکند،‌ از جدول کنار گذاشته می‌شود

آذرخش این هفته هم بازی نکند،‌ از جدول کنار گذاشته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در خصوص اینکه آیا کارت بازی سه بازیکن تیم آذرخش بندرعباس  (برمشوری، خیام و قنبرزاده) برای هفته دوم لیگ برتر فوتسال صادر شده است یا خیر،‌ اظهار داشت: تا این لحظه کارت بازی هیچکدام از این سه بازیکن صادر نشده، چون هنوز مدارکی را این باشگاه به ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی در خصوص اینکه آیا کارت بازی سه بازیکن تیم آذرخش بندرعباس  (برمشوری، خیام و قنبرزاده) برای هفته دوم لیگ برتر فوتسال صادر شده است یا خیر،‌ اظهار داشت: تا این لحظه کارت بازی هیچکدام از این سه بازیکن صادر نشده، چون هنوز مدارکی را این باشگاه به ما ارائه نداده است. آذرخش حتی ثبت‌نام خود را هم به طور کامل انجام نداده و مبلغ ورودی خود را پرداخت نکرده است.

وی ادامه داد: تا این لحظه فقط کارت بازی ۱۲ بازیکن آذرخش صادر شده که آن هم ما به طور دستی مدارکشان را بررسی و کارت برای آنها صادر کردیم.

سرپرست دبیری کمیته فوتسال در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه در این صورت شاید آذرخش دوباره در هفته دوم مسابقات نیز در زمین حاضر نشود،‌ تصریح کرد: این تیم برای دیدار با فرش‌آرا نیز فقط پنج بازیکن با خود به مشهد برده بود و به همین دلیل از ما می‌خواست کارت بازی سه بازیکن این تیم را صادر کنیم تا در آن دیدار شرکت کنند. مطمئناً اگر این تیم امروز یا فردا مدارک این سه بازیکن را به ما ارائه ندهد،‌ این هفته هم نمی‌تواند از آنها استفاده کند و اگر دوباره تصمیم بگیرد در زمین حاضر نشود، این تیم را به طور کلی از جدول کنار می‌گذاریم. این قانون است و باید تمام تیم‌ها بدانند که اگر دو هفته متوالی در زمین مسابقه حاضر نشوند، به طور خودکار از جدول خارج خواهند شد.

سلیمانی درباره اینکه آیا مشکلات سالن شهدای بهزیستی استان قم برای برگزاری دیدارهای هفته دوم برطرف شده است یا خیر،‌ گفت: مشکلی وجود ندارد و تمام مسابقات طبق برنامه در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود. در قم هم مسابقات طبق برنامه و در همان سالن برگزار خواهد شد. هفته گذشته نیز قرار بوده مسابقات کشتی در آن سالن برگزار شود و کمی هم عدم همکاری مسئولان باعث شد مسابقات لغو شود.

وی در مورد اینکه چه زمانی دیدارهای لغو شده برگزار می‌شود، گفت: باید برنامه بازی‌ها را کمی تغییر دهیم و به مرور در طول فصل این بازی‌ها لغو شده را برگزار کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مراد شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

عاغای سلیمانی چند تا بازی هفته اول برگزار نشد؟چرا جرات نداری راجع به اونها صحبت کنی فقط زورت به آذرخش رسیده چون کسی نیست ازش دفاع کنه ؟ چون اونها تو هیئت رئیسه و جاهای دیگه آدم دارن؟ تو و اون شادابیان باید …..کنین برین .قانون باید برای همه باشه.