کد خبر : 96427
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 15:07
-

دبیری:تیم دبیری را واگذار شده بدانید/تیممان را ۱۱۰ میلیون تومان فروختیم/شاید سال دیگر تیمداری کنیم

دبیری:تیم دبیری را واگذار شده بدانید/تیممان را ۱۱۰ میلیون تومان فروختیم/شاید سال دیگر تیمداری کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری درباره آخرین وضعیت انتقال امتیاز تیم فوتسال دبیری تبریز و مخالفت هیات فوتبال آذربایجان شرقی با انتقال امتیاز این تیم به شهر دیگر، گفت: قرار بود اگر در استان آذربایجان شرقی مشتری بود، تیم را در همین استان نگه داریم ولی مشتری خاصی نیامد و کسی برای خرید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری درباره آخرین وضعیت انتقال امتیاز تیم فوتسال دبیری تبریز و مخالفت هیات فوتبال آذربایجان شرقی با انتقال امتیاز این تیم به شهر دیگر، گفت: قرار بود اگر در استان آذربایجان شرقی مشتری بود، تیم را در همین استان نگه داریم ولی مشتری خاصی نیامد و کسی برای خرید امتیاز دبیری اقدام نکرد. بر همین اساس ما هم امتیاز تیم را به پارسیان شهر قدس واگذار کردیم که علاقه مند به تیمداری بودند. خوشبختانه هیات فوتبال آذربایجان شرقی هم همکاری های لازم را داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا باید انتقال امتیاز دبیری را قطعی بدانیم؟ گفت: بله، امتیاز را واگذار شده بدانید. ان شاءالله این تیم به جای دبیری در لیگ برتر فوتسال حضور خواهد داشت.

مالک سابق باشگاه دبیری در خصوص اینکه امتیاز این تیم چه زمانی به پارسیان واگذار شده است، گفت: یک روز قبل از شروع لیگ برتر امتیازمان را فروختیم.

دبیری همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر قیمت واگذاری تیم فوتسال دبیری، تصریح کرد: ما تیم را به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان فروختیم. در واقع آنقدر مبلغ کم است که می توانیم بگوییم دبیری را هبه کردیم. ما برای اینکه امتیاز تیم سوخت نشود، آنرا واگذار کردیم. در شهر قدس هم آذری زبان‌های زیادی هستند که مسئولان تیم پارسیان از چند کانال برای خرید امتیاز تیم دبیری ابراز علاقه کردند.

مالک سابق باشگاه دبیری در پایان درباره اینکه آیا امکان بازگشت دبیری به لیگ برتر وجود دارد یا خیر، گفت: امسال که امتیاز تیم را واگذار کردیم و فقط در رده های سنی پایه تیمداری می کنیم. باید دید شرایط فوتسال درسال آینده چطور خواهد شد. اگر شرایط فراهم باشد، شاید سال آینده امتیاز یک تیم را بخریم و در لیگ برتر حاضر شویم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

اگه سال قبل تونستی تو یه دونه بازیکن گیر بیاری از این بومی ها من اسمم رو عوض میکنم
نایود کردی خونه زندگی اینا رو مجبورشون کردی از شهر خودشون برن ولی حالا که رفتن برا برگردوندنشون پسرت باید التماسشون کنه