کد خبر : 96425
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 15:03
-

روایت سرمربی تیم فوتسال شهدای ایلام از درگیری در جریان بازی با نماینده اندیمشک

روایت سرمربی تیم فوتسال شهدای ایلام از درگیری در جریان بازی با نماینده اندیمشک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم های فوتسال شهدای ایلام و علم و ادب اندیمشک در چارچوب لیگ دسته دوم فوتسال ایران روز جمعه – دیروز -به میزبانی اندیمشک و در سالن معلم این شهر برگزار شد. این بازی به دلیل ورود تماشاگران به زمین و نزاع و درگیری ناتمام ماند. «مهدی سنجابی» سرمربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم های فوتسال شهدای ایلام و علم و ادب اندیمشک در چارچوب لیگ دسته دوم فوتسال ایران روز جمعه – دیروز -به میزبانی اندیمشک و در سالن معلم این شهر برگزار شد. این بازی به دلیل ورود تماشاگران به زمین و نزاع و درگیری ناتمام ماند.
«مهدی سنجابی» سرمربی تیم شهدای ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این دیدار در حالی که دقایق آخر خود را سپری می کرد با هجوم تماشاگران در ۳۰ ثانیه آخر بازی ناتمام ماند.
وی افزود: طبق تصمیم فدراسیون فوتبال قرار بود دیدار دو تیم فوتسال شهدای ایلام و علم و ادب اندیمشک بدون حضور تماشاگر برگزار شود، ولی این دیدار در یک تصمیم گیری آنی و بدون هماهنگی با تیم مهمان با حضور ۵۰۰ تماشاگر برگزار شد.
سرمربی تیم شهدای ایلام گفت: طبق قوانین ورزشی در هر سالن ورزشی باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز درگیری یا مشکل احتمالی اندیشیده شود. اما متاسفانه در سالن محل برگزاری مسابقه و با وجود حضور ۵۰۰ تماشاگر حتی یک مامور انتظامی برای کنترل و ایجاد امنیت حضور نداشت.
سنجابی با بیان اینکه «با وجود مجروح شدن سه عضو تیم شهدای ایلام، آمبولانس برای انتقال آنها به مرکز درمانی نبود»، گفت: سرپرست و دروازه بان تیم با شکستگی از ناحیه سر و بینی در بیمارستان اندیمشک بستری هستند.
وی افزود: سرپرست تیم ایلام از جانبازان دفاع مقدس است و محل مجروحیت وی نیز شهر اندیمشک است، ولی برخی تماشاگرنماها به او رحم نکرده و او را مصدوم کردند.
سرمربی تیم فوتسال شهدای ایلام گفت: بازی دو تیم شهدای ایلام و علم و ادب اندیمشک باید بدون تماشاگر برگزار می شد، اما با بی تدبیری ناظر بازی و دبیر کمیته فوتسال یک ساعت مانده به بازی و به دلیل فشار میزبان، اجازه حضور تماشاگر در سالن مسابقه داده شد.
سنجابی گفت: در ثانیه های پایانی بازی در حالی که تیم علم و ادب اندیمشک برنده بازی بود، برخی تماشاگران به داخل زمین هجوم آورده و در نبود نیروی انتظامی، سرپرست، سرمربی و دروازه بان تیم مهمان هدف ضرب و شتم قرار گرفتند.
وی با ابراز نارضایتی از بی تدبیری کمیته فوتسال و رعایت نکردن اصل جوانمردی در این بازی گفت: تیم شهدای ایلام در پی این حادثه از ادامه مسابقات کناره گیری می کند، اما برای احقاق حق خود موضوع را تا حصول نتیجه از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری می کند.
تیم دسته دومی فوتسال شهدای ایلام روز جمعه در حالی به مصاف تیم علم و ادب اندیمشک رفت که قرار بود این دیدار به دلیل ایجاد مشکل توسط تماشاگران اندیمشکی در بازی قبلی با دستور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تایید کمیته فوتسال همانند بازی دو تیم کاشان و ورامین بدون تماشاگر برگزار شود.
گفته می شود یک ساعت مانده به شروع این بازی و بدون هماهنگی با تیم ایلامی، مسئولان تیم اندیمشک از ناظر بازی خواستند اجازه حضور تماشاگران در سالن محل برگزاری مسابقه را بدهد. ناظر فدراسیون نیز با این پیشنهاد موافقت می کند.
این تصمیم با اعتراض مسئولان تیم شهدای ایلام مواجه می شود و تلاش ها برای تماس با مسئولان فدراسیون فوتبال به نتیجه نمی رسد.
حضور شماری تماشاگر اندیمشکی در این دیدار و بروز جنجال ها و حاشیه سازی در طول بازی در نهایت سبب می شود در ثانیه های پایانی بازی، تماشاگران به زمین هجوم آورده و درگیری هایی بروز دهد.
تیم شهدای ایلام با ۱۱ بازی، یک مساوی، چهار برد، ۶ باخت، ۳۶ گل زده، ۴۸ گل خورده و ۱۳ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال قرار دارد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.