کد خبر : 96402
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 12:41
-

زاهدی: آقای سلیمانی شما باید اعلام کنید بازنده شدیم یا کمیته انضباطی؟/متاسفانه پسر ما در شبکه ورزش نیست!/ همه انسان ها اشتباه می کنند به جز سلیمانی

زاهدی: آقای سلیمانی شما باید اعلام کنید بازنده شدیم یا کمیته انضباطی؟/متاسفانه پسر ما در شبکه ورزش نیست!/ همه انسان ها اشتباه می کنند به جز سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موسی زاهدی در خصوص اینکه آیا کارت بازی سه بازیکن تیم آذرخش بندرعباس (برمشوری، خیام و قنبرزاده) برای دیدار مقابل مس سونگون صادر شده است یا خیر، اظهار داشت: مدارک و برگه خروج از استان دو بازیکن خود را دریافت کرده‌ایم و آماده است تا این مدارک را به آقای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موسی زاهدی در خصوص اینکه آیا کارت بازی سه بازیکن تیم آذرخش بندرعباس (برمشوری، خیام و قنبرزاده) برای دیدار مقابل مس سونگون صادر شده است یا خیر، اظهار داشت: مدارک و برگه خروج از استان دو بازیکن خود را دریافت کرده‌ایم و آماده است تا این مدارک را به آقای سلیمانی تحویل دهیم و کارت بازی آنها را دریافت کنیم. یکی دیگر از بازیکنان‌مان را هم سعی می‌کنیم مدارکش را تا قبل از بازی با مس سونگون آماده کنیم و کارت بازی او را نیز بگیریم.

وی ادامه داد: ما ثبت‌نام خود را انجام داده‌ایم و مدارک را هم به صورت دستی به سلیمانی ارائه داده‌ایم، اما نمی‌دانم چرا او فراموش می‌کند. مدارک تمام بازیکنان ما کامل بود و فقط سه بازیکن ما برگه خروج از استان نداشتند که آنها هم آماده شده است. سلیمانی اعلام کرده است که ما بی‌قانون هستیم و قانون را بلد نیستیم. او باید این حرف‌ها را ثابت کند! مگر قانون این نیست که نباید ۴۸ ساعت قبل از بازی، کارت بازی برای بازیکنی صادر شود، پس چطور سلیمانی کارت بازی بازیکن مس سونگون را صادر کرده است؟ حتی وحید شمسایی هم در مصاحبه‌های خود به صادر شدن کارت بازی بازیکن مس اعتراض کرده است. این بی‌قانونی نیست؟! کارهایی که آقای سلیمانی انجام می‌دهد بی‌قانونی نیست و فقط کار ما بی‌قانونی است؟

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در ادامه تصریح کرد: سلیمانی بعد از هفته اول در تلویزیون مصاحبه کرد و ما را به بی‌قانونی متهم کرد. متأسفانه ما نه پسرمان در شبکه ورزش است و نه کسی را در تلویزیون داریم که با ما هم تماس بگیرند. چطور است سلیمانی هفته گذشته با شبکه سه، شبکه خبر، شبکه استان خراسان مصاحبه می‌کند و علیه ما حرف می‌زند، اما هیچ‌کس نظر تیم ما را نمی‌پرسد، مگر چنین چیزی می‌شود؟

زاهدی در ادامه با انتقاد شدید از عملکرد سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال، خاطرنشان کرد: همه انسان‌ها اشتباه می‌کنند به جز سلیمانی؟‌! من همان روز بازی با فرش‌آرا از سلیمانی پرسیدم،‌ چطور برای مصطفی طیبی بازیکن فرش‌آرا کارت بازی صادر کرده است. او پس از این سؤال من جا خورد و نتوانست جوابم را بدهد. متأسفانه تیم ما ضعیف است و کسی را نداریم که در هیئت رئیسه سازمان لیگ از ما دفاع کند. بعضی از دوستان هم مصاحبه کردند و تیم ما را محکوم کردند، در حالی که اصلاً نمی‌دانستند چه اتفاقی افتاده است.

وی درباره اینکه سلیمانی اعلام کرده اگر تیم آذرخش در دیدار هفته دوم شرکت نکند از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد، گفت: ما قانون را به خوبی بلدیم و می‌دانیم که اگر تیمی دو بازی در زمین حاضر نشود،  از جدول لیگ کنار گذاشته خواهد شد. مدارک‌مان آماده است و کارت بازی بازیکنان‌مان را دریافت خواهیم کرد و در بازی هم شرکت می‌کنیم. به امید خدا همه چیز به وقتش مشخص خواهد شد. ما سال قبل هم در ابتدای فصل مشکل داشتیم، اما همه دیدند که در نیم‌فصل دوم وضعیت‌مان خوب شد. باید این فصل هم به ما فرصت داده می‌شد تا مشکلات‌مان برطرف شود نه اینکه فقط بگویند قانون است، قانون است!

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس افزود: در هفته نخست لیگ برتر چهار بازی لغو شد، آیا مقصر همه آن‌ها هم آذرخش بود؟ آیا سلیمانی قانون را اجرا می‌کند و همه مشکلات لیگ، از وجود آذرخش است؟ اکنون نقل‌وانتقالات انجام می‌شود و همه می‌بینند که چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است.

زاهدی در پایان با اشاره به اینکه سلیمانی اعلام کرده است تیم آذرخش بندرعباس در دیدار مقابل فرش‌آرا مشهد ۳ بر صفر بازنده است، گفت: آقای سلیمانی شما باید اعلام کنید بازی ۳ بر صفر شده است یا کمیته انضباطی؟! ما از حق خودمان نخواهیم گذشت و نمی‌گذاریم وضعیت این‌طور پیش‌برود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

خدا بیامرزه حسین زاده رو کارش رو بلد بود. بازم صد رحمت به ارش جابری

Salar شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

همه جا پارتی بازی یه کارت بازی بازیکنان آذرخش صادر نمیشه اونوقت برای تیم های دیگه صادر میشه قانون فقط مال بندر یاست؟ چطوری کارت بازی طیبی رو صادر کردن؟