کد خبر : 96393
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 10:36
-

صمیمی:در بی برنامگی لیگ همه دخیل هستند/اصلی‌ترین مشکل فوتسال ایران این است که رئیس ثابتی نداریم

صمیمی:در بی برنامگی لیگ همه دخیل هستند/اصلی‌ترین مشکل فوتسال ایران این است که رئیس ثابتی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال تاسیسات دریایی از هفته اول لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی مقابل تاسیسات دریایی داشتیم، استارت لیگ برتر فوتسال ایران طلسم شده بود که خوشبختانه در هفته اول در تبریز اولین ۳ امتیازمان را کسب کردیم. وی ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال تاسیسات دریایی از هفته اول لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی مقابل تاسیسات دریایی داشتیم، استارت لیگ برتر فوتسال ایران طلسم شده بود که خوشبختانه در هفته اول در تبریز اولین ۳ امتیازمان را کسب کردیم.
وی ادامه داد: در بی‌برنامگی لیگ و حواشی به‌وجود آمده، همه دخیل هستند. حتی گفته بودند شاید دیدار تاسیسات و مس برگزار نشود اما خوشبختانه بازی برگزار شد چون همه تیم‌ها در روز اول مدعی هستند. با پیروزی مقابل تیم تاسیسات دریایی برای همه حریفان خط و نشان کشیدیم.
دروازه‌بان ملی‌پوش مس سونگون تصریح کرد: اصلی‌ترین مشکل فوتسال ایران این است که رئیس ثابتی نداریم و از طریق سرپرست اداره می‌شود. بهتر بودن تیم ملی مستلزم این است که لیگ پویا و منظم داشته باشیم.
صمیمی افزود: به هرحال در بحث مدیریت فوتسال ایران هر ۲ طرف درگیر هستند. بهتر است باشگاه‌ها هم با مسئولان فدارسیون هماهنگی‌های زیادی داشته باشند و تنها مشکل از سوی کمیته فوتسال نیست.
وی خاطرنشان کرد: به‌هرحال در رابطه با مسائل مالی و امکاناتی تیم ملی صحبت‌های زیادی شده و دیگر نمی‌خواهیم درخصوص این موضوع صحبت کنیم. فقط امیدوارم جواب زحمات بازیکنان ملی‌پوش که عنوان سومی جهان را کسب کردند با تقدیر و تشکر داده شود.
منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.