کد خبر : 96420
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 14:58
-

علاسوند:لغو بازی ها باعث بی انگیزگی تیم ها می شود/تیم شمسایی در نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته است

علاسوند:لغو بازی ها باعث بی انگیزگی تیم ها می شود/تیم شمسایی در نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوندُرمربی حفاری خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که هفته اول لیگ کاملا ناهماهنگ برگزار شد و چند بازی نیز لغو شد، این موضوع چقدر می‌تواند به فوتسال ایران ضربه بزند؟ گفت: مسلما یکی از دلایلی که باعث بی‌انگیزگی سایر تیم‌ها در هفته اول شد،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوندُرمربی حفاری خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که هفته اول لیگ کاملا ناهماهنگ برگزار شد و چند بازی نیز لغو شد، این موضوع چقدر می‌تواند به فوتسال ایران ضربه بزند؟ گفت: مسلما یکی از دلایلی که باعث بی‌انگیزگی سایر تیم‌ها در هفته اول شد، لغو چند بازی بود و امیدوارم در ادامه دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد. همه باید دست به دست هم دهیم که دیگر مشکلاتی از این قبیل رخ ندهد و باید تنها به روزهای خوب و روشن فوتسال ایران فکر کنیم.

علاسوند در خصوص دیدار تیمش در هفته دوم لیگ برتر برابر تاسیسات دریایی نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم این بازی حساس‌ترین دیدار هفته دوم است. دو تیم در هفته نخست نتیجه لازم را کسب نکردند و این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد. تیم‌ وحید شمسایی همیشه خوب است و در نقل و انتقالات نیز بهترین عملکرد را داشته است. ما هم باید به روزهای خوب‌مان برگردیم و تلاش کنیم که در وهله اول یک بازی خوب انجام دهیم و در نهایت با دست پر به اهواز برگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.