کد خبر : 96411
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 13:44
-

نظری: لیگ برتر فوتسال ایران را نمی‌توان لیگ کامل نامید/اگر نمی‌خواهند بهتر است فوتسال را جمع کنند/ آدم‌هایی که در فوتسال کار می‌کنند بسیار کوچک و گنجشک روزی هستند

نظری: لیگ برتر فوتسال ایران را نمی‌توان لیگ کامل نامید/اگر نمی‌خواهند بهتر است فوتسال را جمع کنند/ آدم‌هایی که در فوتسال کار می‌کنند بسیار کوچک و گنجشک روزی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درخصوص باخت تیمش مقابل تیم فوتسال مس سونگون از هفته اول لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تاسیسات دریایی و مس سونگون از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند. وی ادامه داد: به‌هرحال مس از امتیاز میزبانی برخوردار بود و توانست با ارائه یک بازی خوب و منطقی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درخصوص باخت تیمش مقابل تیم فوتسال مس سونگون از هفته اول لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تاسیسات دریایی و مس سونگون از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند.
وی ادامه داد: به‌هرحال مس از امتیاز میزبانی برخوردار بود و توانست با ارائه یک بازی خوب و منطقی ۳ امتیاز بازی را کسب کند. ما از موقعیت‌هایمان به‌خوبی استفاده نکردیم و مس سونگون توانست از فرصت‌های خود نهایت استفاده را ببرد.
دروازه‌بان تیم تاسیسات دریایی تصریح کرد: به‌نظر من لیگ برتر فوتسال ایران را نمی‌توان لیگ کامل نامید. از چند روز گذشته فقط خبر شنیدیم که اکثر بازی‌های لیگ لغو شده و ما هم در دیدار با مس سونگون منتظر بودیم که یکی از مسئولان به ما بگوید بازی لغو شده است.

نظری افزود: این شرایط اصلا برای فوتسال ایران خوب نیست چون بسیاری از باشگاه‌ها مانند تاسیسات دریایی هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند و نباید بازی‌ها لغو شود. کسانی که سکان‌دار این رشته ورزشی هستند بهتر است به این شرایط و آشفتگی فوتسال ایران سروسامان بدهند. اگر نمی‌خواهند که بهتر است این رشته ورزشی را جمع کنند.
وی تاکید کرد: واقعا نمی‌دانم دلایل این همه بی‌برنامگی در فوتسال ایران چه چیزی است. بهتر است این موضوع را حتما از مسئولان فوتسال پیگیر شوید چون تیم‌های لیگ برتری بی‌انگیزه شدند. گفته بودند یکی از بهترین‌های ما که ۳ کارته است و یک روز قبل بازی گفتند این بازیکن می‌تواند بازی کند، چنین اتفاقاتی برای تیم ملی سوم جهان اصلا پسندیده نیست.
دروازه‌بان تیم تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: همه ما روی عنوان سومی جهان خوابیدیم و آدم‌هایی که در مجموعه فوتسال ما کار می‌کنند آدم‌های بسیار کوچک و گنجشک روزی هستند. سکان‌داران فعلی فوتسال ایران مانند حسین شمس بلند پرواز نیستند.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

اگر لیگ ایران کامل بود که تو رو توى اون راه نمیدادند که گنجشیک کوچولو؟!!!! خخخخخخخ

نام ... یکشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۱۲

مصطفی نظری بهترین دروازه بان حال حاضر ایران هست و اگه خودش بخواد در هر لیگ معتبری می تواند بازی بکند و واقعا هم حرف منطقی را زده است آدم های که در کمیته فوتسال و سکاندار تیم ملی هستند فوتسال را به فلاکت رسونده اند

فوتسالی یکشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

نظری تاریخ مصرفش گذشته باید تو تبریز بودی و میدیدی که چطور از فرهاد فخیم از بیست متری گل خورد اگر یک بچه هم ت.گل بود اون توپ رو میگرفت!!! در ضمن از نظر اخلاقی در سطح بسیار پایینی هست و بجز تاسیسات هیچ تیمی نظری رو نمیخواست الان هم داره از حسادت نسبت به دروازبان های تیم ملی این حرفا رو می زنه و هیچ وقت به افتخارات سپهر دست طلای و داش علی صمیمی نمیرسه بهتزه بیشتر از این خودش رو خراب نکنه!!