کد خبر : 96536
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 15:49
-

ادامه فعالیت های باشگاه دبیری

ادامه فعالیت های باشگاه دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: با وجود واگذاری امتیاز تیم فوتسال دبیری تبریز، این باشگاه همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. شهرام دبیری ظهر  اظهار داشت: دلایل کناره‌گیری‌‌مان از لیگ برتر فوتسال کشور را در این ۲ ماهه اخیر بارها اعلام کردیم و نهایتاً هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: با وجود واگذاری امتیاز تیم فوتسال دبیری تبریز، این باشگاه همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

شهرام دبیری ظهر  اظهار داشت: دلایل کناره‌گیری‌‌مان از لیگ برتر فوتسال کشور را در این ۲ ماهه اخیر بارها اعلام کردیم و نهایتاً هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز تصمیم به واگذاری امتیاز تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گرفت.

وی گفت: این کناره‌گیری به معنای تعطیلی باشگاه دبیری نبوده و ما همچنان در رده‌های سنی پایه هم در فوتبال و هم در فوتسال تیمداری می‌کنیم.

سرمربی سابق تیم فوتسال تبریز تصریح کرد: دعوت از یک بازیکن دبیری و ۲ بازیکن سابق این باشگاه به تیم ملی نوجوانان کشور نشان از هدفگذاری صحیح این باشگاه در رده‌های پایه داشته و ما همچنان سیاست توجه به به بازیکنان آینده‌ساز تبریز و سرمایه‌گذاری در رده پایه را ادامه خواهیم داد.

شهرام دبیری افزود: تقویت زیرساخت‌ها‌ و تکمیل مجموعه ورزشی این باشگاه از اهداف دیگر ما بوده و البته باید عنوان کنم کناره‌گیری ما از تیمداری در رده بزرگسالان همیشگی نبوده و شاید سال آینده باز هم شاهد حضور تیم دبیری تبریز در لیگ فوتسال بزرگسالان باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.