کد خبر : 96521
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 13:26
-

شمسایی:امیدوارم لیگ به سلامت تمام شود/فکر می کنم دو سه تیم انصراف بدهند/سنگ سفیدی بازی را برده و طبیعی است که بخواهد خوشحالی کند/قانون در فوتسال ما ۱۲ ظهر هست ولی ۱۲ شب نیست!

شمسایی:امیدوارم لیگ به سلامت تمام شود/فکر می کنم دو سه تیم انصراف بدهند/سنگ سفیدی بازی را برده و طبیعی است که بخواهد خوشحالی کند/قانون در فوتسال ما ۱۲ ظهر هست ولی ۱۲ شب نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره اتفاقات هفته اول لیگ برتر فوتسال و لغو ۴ بازی، گفت: من از سال ۱۳۷۸ در لیگ فوتسال هستم ولی چنین اتفاقی ندیده بودم. شده بود که یک مسابقه لغو شود ولی منتفی شدن ۴ مسابقه در هفته اول بی سابقه بود. فقط امیدوارم که لیگ ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره اتفاقات هفته اول لیگ برتر فوتسال و لغو ۴ بازی، گفت: من از سال ۱۳۷۸ در لیگ فوتسال هستم ولی چنین اتفاقی ندیده بودم. شده بود که یک مسابقه لغو شود ولی منتفی شدن ۴ مسابقه در هفته اول بی سابقه بود. فقط امیدوارم که لیگ ما امسال به سلامت تمام شود و این حواشی عجیب و غریبش به اتمام برسد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با این وضعیت امیدی به تمام شدن مسابقات لیگ دارید؟ تصریح کرد: لیگ که قطعا پایان خواهد داشت. نمی خواهم به صورت قطعی اظهارنظر کنم ولی فکر می کنم با این روند احتمال دو یا سه تیم از مسابقات انصراف بدهند.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی درباره شکست این تیم در هفته اول مقابل مس سونگون و اینکه بعضی ها این باخت را به کم شدن بودجه تاسیسات ربط داده اند، تاکید کرد: بعد از پایان بازی در تبریز خبرنگاری به من گفت که این باخت به بودجه شما ارتباط دارد. ما قبول کرده ایم که با این شرایط کار کنیم. هیچکس حق توجیه ندارد. باشگاه تاسیسات هر کاری که لازم بوده است را انجام داده. به هر حال فوتسال بالا و پایین دارد. من گفته بودم که امسال جزو مدعیان هستیم و هنوز هم پای حرفم هستم.

شمسایی در ادامه در خصوص شادی گل سنگ سفیدی بازیکن مس که سال گذشته در تاسیسات بود و همچنین پُست این بازیکن در فضای مجازی (عزت و ذلت دست خداست) که به نوعی کنایه به اتفاقات بعد از جدایی وی از تاسیسات داشت، گفت: سنگ سفیدی بازی را برده است و طبیعی است که بخواهد خوشحالی کند. این در فضای حرفه ای پذیرفتنی است. خوشحالی اشکالی ندارد و این برد مبارک سنگ سفیدی باشد.

وی افزود: من هم معتقدم که عزت و ذلت دست خداست. خوشبختانه در فضای مجازی حضور ندارم و به این مسائل هم فکر نمی کنم. محمدرضا سنگ سفیدی از زمانی که کوچک بود تا زمانی که به اوج رسید، شاگرد من بود و همیشه هم شاگردم خواهد بود.

سرمربی تاسیسات در پایان درباره عدم حضور مجید حاجی بنده در بازی با مس با اعلام کمیته فوتسال، گفت: ساعت ۱۲ ظهر و زمانی که قصد داشتیم به تبریز برویم، در فرودگاه به ما اعلام شد که حاجی بنده محروم است و نمی تواند برای تاسیسات بازی کند. برای همین از حاجی بنده خواستیم به منزل برگردد و محمد شجری را که مصدوم بود با خودمان به تبریز بردیم. ولی ساعت ۱۲ شب اعلام شد که حاجی بنده مشکلی برای بازی ندارد! سئوال من این است که چرا قانون در فوتسال ساعت ۱۲ ظهر هست ولی ۱۲ شب نیست. قطعا با ادامه این روند در فوتسال اتفاقاتی بدتر رخ خواهد داد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

بابا شما اصلا حاجی بنده رو بازی نمیدید حالا دارید صبح و شب باخت رو می ندازید گردن اون بنده خدا؟!!!!! خجالت بکشید بیشترین بودجه همین الان مال تاسیسات هست بگید ما عرضه نداریم تیم داری کنیم !!! پدر فوتسال رو شماها در آوردید مثل بختک افتادین روی فوتسال با ۴۵ شال سن خجالت بکشید بابا چی میخوایین از فوتسال برید کنار بذارید ۴ تا جوان بیان بازی کنن !!!!!