کد خبر : 96462
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 11:23
-

فوماسا: سبک بازی ایران مانند برزیل است/ حتی نام هم‌تیمی‌هایم را نمی‌دانم!

فوماسا: سبک بازی ایران مانند برزیل است/ حتی نام هم‌تیمی‌هایم را نمی‌دانم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ فوماسا، بازیکن جدید و برزیلی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با حضورش در لیگ برتر فوتسال ایران اظهار داشت: من در ۸ لیگ مختلف دنیا بازی کردم و به خوبی از مسائل فوتسال ایران اطلاع دارم. وی ادامه داد: من همیشه بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران را دنبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ فوماسا، بازیکن جدید و برزیلی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با حضورش در لیگ برتر فوتسال ایران اظهار داشت: من در ۸ لیگ مختلف دنیا بازی کردم و به خوبی از مسائل فوتسال ایران اطلاع دارم.

وی ادامه داد: من همیشه بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران را دنبال می‌کنم، سبک بازی تیم ملی ایران مانند برزیل است و آنها خیلی خوب می‌توانند از فرصت‌ها استفاده کنند. از حضور در فوتسال ایران خیلی خوشحال هستم.

بازیکن برزیلی تیم مس سونگون ورزقان تصریح کرد: من برای پول به فوتسال ایران نیامدم. تجربه‌های زیادی در باشگاه‌های مختلف داشتم و توانستم با تیم غیرت قزاقستان عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا را کسب کنم. به نظر من سبک بازی تیم‌های ایرانی مانند تیم‌های قدرتمند فوتسال دنیاست و این مسئله باعث شد به ایران نقل مکان کنم.

فوماسا در پایان گفت: من چند روزی است که به تیم اضافه شدم و حتی نام دوستانم در مس سونگون را هم نمی‌دانم. در روزهای آتی سعی می‌کنم تمرینات قدرتی انجام دهم تا در ادامه لیگ بتوانم یکی از بازیکنان اصلی تیمم باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.