کد خبر : 96543
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 15:40
-

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال هرمزگان :بی‌‌احترامی‌های سلیمانی نشان از بی‌تدبیری او است/ کمیته فوتسال با تبعیض باعث ناراحتی مردم بندرعباس شد

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال هرمزگان :بی‌‌احترامی‌های سلیمانی نشان از بی‌تدبیری او است/ کمیته فوتسال با تبعیض باعث ناراحتی مردم بندرعباس شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد بنی‌هاشمی ضمن انتقاد از اظهارات ناخوشایند و نسنجیده سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره مردم بندرعباس، اظهار داشت: مردم بندرعباس با فرهنگ غنی و سابقه مشخص، همواره حامی ورزش و ورزشکاران بوده‌اند و پیشینه مشخص و اصالت بالایی در این زمینه دارند. وی با بیان اینکه کاظم سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد بنی‌هاشمی ضمن انتقاد از اظهارات ناخوشایند و نسنجیده سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره مردم بندرعباس، اظهار داشت: مردم بندرعباس با فرهنگ غنی و سابقه مشخص، همواره حامی ورزش و ورزشکاران بوده‌اند و پیشینه مشخص و اصالت بالایی در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه کاظم سلیمانی اخیرا در برخی از خبرگزاری ها با عناوینی نظیر برای مردم بندرعباس متاسفم، آذرخش تیمی بی نظم و بی قانون است، نتیجه بازی ۳ بر صفر و …. در مصاحبه‌های خود استفاده کرده است که نشان از بی تدبیری است، یادآور شد: اگر تیمی خطاکار است کمیته انضباطی صلاحیت صدور رای را دارد و پرونده را بررسی و در نهایت به صدور رای منجر شود نه اینکه قبل تشکیل جلسه کمیته انضباطی کمیته ی دیگری حکم را صادر کند.

بنی‌هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: اظهار نظر بی مورد در خصوص مردم بندرعباس و اظهار تاسف او نیز یکی دیگر از بی تدبیری‌های این شخص بوده که با دلخوری مردم استان هرمزگان همراه بوده که پیشنهاد می‌کنم به صورت رسمی از مردم عذرخواهی کنند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران زیادی از بندرعباس و استان هرمزگان برای کشور در مجامع بین‌المللی افتخار‌آفرینی کرده‌اند، افزود: متاسفانه کمیته فوتسال با اعمال تبعیض در هفته نخست لیگ برتر، باعث دلخوری و ناراحتی مردم بندرعباس شده‌اند که اگر غیر این است شفاف سازی کنند.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال هرمزگان با اشاره به سخنان سرپرست کمیته فوتسال گفت: تاسف خوردن برای مردم بندرعباس و نرسیدن به جایگاه قابل قبول در فوتسال کشور، یک موضوع کاملا غیرعقلانی و مردود است، زیرا شهروندان بندرعباسی همواره با اشتیاق فراوان حامی فوتسال بوده و نتیجه آن را نیز گرفته‌اند.

بنی‌هاشمی افزود: کمیته فوتسال می‌توانست با عملکرد منطقی و بدون تبعیض قائل شدن، از لغو دیدار افتتاحیه لیگ و یکی دو دیدار دیگر در هفته اول جلوگیری کند.

وی با درخواست از مسئولان فدراسیون جهت رسیدگی به موضوعات پیش آمده، تاکید کرد: قطعا این رویه باید تصحیح شود تا خللی در برگزاری دیدار‌های مربوط به هفته‌های آتی پیش نیاید.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال هرمزگان بیان کرد: بهتر است مسئولان کمیته فوتسال به جای تاسف خوردن برای مردم بندرعباس و مخدوش کردن چهره ورزشی خود در انظار عمومی، به دنبال اعمال سیاست‌های تسهیل‌گرانه جهت تشویق بیشتر مردم به حمایت از ورزش بپردازند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی((چتوا)) یکشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

اقای سلیمانی تو توهین کردی ب مردم بندرعباس…وای ب حالت اگه مغذرت خواهی نکنی…پا ب بندرعباس نذاری ..ک هر چی شد با خودت…سلیمانی فرهنگ ک نداری…مرغ ک انجیر میخوره نوکش کجه..

علی m دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۴:۳۴

سلیمانی گند زدی ..توهین ب دیگران نشانه ی خانوادگی شما رو نشان میده..