کد خبر : 96460
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 14:50
-

نجاریان:همکاری فدراسیون و تیم‌ها باید دو طرفه باشد/ عدم برگزاری برخی مسابقات قابل پیش بینی بود/ عده‌ای در خصوص کفاشیان کم لطفی می‌کنند/ باید شرایط باشگاه‌ها را درنظر گرفت

نجاریان:همکاری فدراسیون و تیم‌ها باید دو طرفه باشد/ عدم برگزاری برخی مسابقات قابل پیش بینی بود/ عده‌ای در خصوص کفاشیان کم لطفی می‌کنند/ باید شرایط باشگاه‌ها را درنظر گرفت

سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران صحبت‌هایی را در خصوص اتفاقات هفته نخست لیگ برتر و شرایط تیم‌ها عنوان کرد. در ادامه صحبت‌های وی را مشاهده کنید. ×برای بنده قابل پیشبینی بود که چند مسابقه در هفته نخست برگزار نشود. ×اصرار برخی دوستان مبنی بر برگزاری مسابقات

سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران صحبت‌هایی را در خصوص اتفاقات هفته نخست لیگ برتر و شرایط تیم‌ها عنوان کرد. در ادامه صحبت‌های وی را مشاهده کنید.

×برای بنده قابل پیشبینی بود که چند مسابقه در هفته نخست برگزار نشود.

×اصرار برخی دوستان مبنی بر برگزاری مسابقات در موعد مقرر باعث شد تا در خصوص شروع لیگ برتر هیچگونه اظهار نظری نکنم و تابع تصمیم جمع باشم تا بعدا نگویند بنده بخاطر تیم خودم لیگ را به تعویق انداختم.

×وقتی برخی تیم‌ها هنوز یارگیری خود را انجام نداده‌اند و تکلیف آن‌ها مشخص نیست، طبیعتا نمی‌توانند بازی کنند. با تجربه نزدیک به ۱۵ سال مدیریت در سطح لیگ برتر، مطمئن بودم این اتفاقات در هفته اول رخ می‌دهد.

×فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال باید با باشگاه‌ها همکاری کند. البته باشگاه‌ها نیز باید همکاری لازم را با فدراسیون داشته باشند و رابطه دو طرفه باشد. در غیر اینصورت مشکلات زیادی بوجود می‌آید.

×عده‌ای در خصوص آقای کفاشیان کم لطفی می‌کنند. ایشان نماینده ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و باید این مسئله را مدنظر قرار داد. هر کشوری نماینده‌ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، مطمئنا از نماینده خود دفاع خواهد کرد و ما نیز طبیعتا باید از کفاشیان دفاع کنیم.

×در هر کمیته‌ای ضعف‌هایی وجود دارد و طبیعتا کمیته فوتسال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

×نقد کردن خوب است زیرا اگر نقد و انتقادی نباشد، پیشرفتی نیز حاصل نخواهد شد اما انتقاد باید در کمال احترام باشد.

×شرایط نیمی از تیم‌ها در فصل جاری مناسب نیست.

×مربیان رده‌های مختلف تیم ملی در هر جلسه‌ای برنامه‌ای جدید و تفاوت از برنامه قبلی برای زمان برگزاری تمرینات خود ارائه می‌دهند که همین مسئله یکی از عوامل دردسرساز برای برنامه‌ریزی لیگ برتر است.

×کادرفنی تیم ملی درخواست دادند تا لیگ را دو ماه پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا به پایان برسانیم اما چنین درخواستی انجام شدنی نیست زیرا بازیکنان از دل لیگ بیرون می‌آیند و مطمئنا برگزاری مسابقات بصورت فشرده باعث افزایش احتما آسیب دیدگی و نیز کاهش سطح فنی بازیکنان می‌گردد.

×برگزاری بازی‌ها در ابتدای فصل به فاصله ۵ روز اصلا مناسب نیست زیرا فشار زیادی به تیم‌ها در فصل تابستان وارد می‌کند.

×امیدوارم در ادامه لیگ اتفاقات هفته نخست تکرار نشود که این امر همکاری متقابل باشگاه‌ها و کمیته فوتسال و سازمان لیگ را می‌طلبد.

×از عملکرد شهروند در هفته نخست رضایت دارم. کسب یک امتیاز در اهواز نتیجه‌ای قابل قبول است.

×امسال تیمم را برای قرار گرفتن در بین ۵ تیم نخست جدول بسته‌ام و امیدوارم به این هدف برسیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.