کد خبر : 96541
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 15:38
-

گلایه افضل از تغییر مکان بازی گیتی پسند و مقاومت البرز/هزینه‌ای که از بیت‌المال شده در حال خاک خوردن است

گلایه افضل از تغییر مکان بازی گیتی پسند و مقاومت البرز/هزینه‌ای که از بیت‌المال شده در حال خاک خوردن است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص تغییر مکان مسابقه تیمش با مقاومت البرز گفت: شروع تمرینات ما در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان بود؛ سالنی که در کشور بی نظیر و از استاندارد بسیار خوبی برخوردار است اما به گفته برخی مسئولان ورزش استان این سالن برای میزبانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص تغییر مکان مسابقه تیمش با مقاومت البرز گفت: شروع تمرینات ما در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان بود؛ سالنی که در کشور بی نظیر و از استاندارد بسیار خوبی برخوردار است اما به گفته برخی مسئولان ورزش استان این سالن برای میزبانی ما در اولین بازی خانگی مناسب نیست.

علیرضا افضل اظهار کرد: این سالن همان سالنی است که دیدارهای تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا در آن برگزار شد. اگر مناسب میزبانی نیست و تجهیزات آن کامل نشده چرا مسابقاتی در سطح آسیا در آن برگزار شد؟ چرا بدون برنامه‌ریزی هزینه می‌کنیم؟ این هزینه‌ای که شده، از بیت‌المال و بودجه ورزش استان است و الان بدون استفاده در حال خاک خوردن است.

وی ادامه داد: سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان به لحاظ کف‌پوش و امکانات یکی از بهترین سالن‌های استاندارد کشور است که هیچ‌گونه استفاده و بهره‌برداری ورزشی از آن نمی‌شود، بعد از افتتاح آن و یک دوره مسابقه آن را به وضعیتی انداختند که برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مجبور به صرف هزینه دوباره شدند و بعد از این مسابقات نیز دوباره این مساله تکرار شد.

وی خاطر نشان کرد: باید برنامه‌ریزی خوب و مدونی در استفاده و نگهداری اماکن ورزشی باشد که چنین سرمایه‌هایی را اینگونه از دست ندهیم. به هر جهت اتفاقی است که رخ داده و علی‌رغم میل ما مجبور به اولین میزبانی خود در سالن پیروزی هستیم. البته سالن پیروزی خانه گیتی پسند است و سال‌ها بازی‌های تیم‌های مطرح فوتسال اصفهان در این سالن برگزار شده است.

افضل در خصوص وضعیت تیمش پیش از شروع فصل تازه لیگ برتر گفت: خوشبختانه از نظر زمان بندی به موقع تیم بسته و تمرینات را آغاز کردیم. از نظر وضعیت بدنی در آمادگی بسیار خوبی هستیم، شاید کمی از نظر تاکتیکی مشکل داشته باشیم که در حال بررسی هستیم چرا که امسال هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی و رسیدن به مسابقات جام باشگاه‌های جهان با قهرمانی در آسیا است.

وی با انتقاد از وضعیت تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال و لغو بازی‌ها در هفته اول اظهار کرد: این مشکل به تیم‌ها برمی‌گردد نه فدراسیون و کمیته فوتسال. با توجه به اینکه در سال‌های گذشته مشکلاتی در شروع مسابقات داشتیم تیم‌ها تصور می‌کنند، می‌توانند با کم کاری خود فدراسیون را مقصر جلوه دهند. در هفته اول همه چیز برای برگزاری مسابقه آماده بود به جز تیم قم که به همین علت به دنبال بهانه تراشی برای لغو بازی بودند و در نهایت عدم اجازه شورای تأمین استان و ناامن بودن سالن را بهانه‌ای برای کنسل کردن بازی عنوان کردند.

وی ادامه داد: پرداختن به این مسائل می‌تواند به فوتسال ما که در آسیا و جهان در سطح بالا و تیم‌های مدعی است ضربه بزند و تیم‌ها باید به موقع بسته و تمرینات خود را انجام دهند تا در زمانی که فدراسیون اعلام می‌کند با آمادگی وارد میدان شوند.

سرمربی فوتسال گیتی پسند در خصوص بازی تیمش در مقابل مقاومت البرز گفت: اگر دوباره اتفاق خاصی رخ ندهد، به نوعی این هفته شروع لیگ خواهد بود. شناختی از تیم مقاومت نداریم اما به هر جهت تیم‌هایی که در مقابل ما قرار می‌گیرند همیشه با انگیزه‌ای دو چندان به میدان می‌آیند. امیدوارم بتوانیم شروع خوب و توفانی در لیگ داشته باشیم تا علاوه بر کسب سه امتیاز، بتوانیم پیش از رفتن به مسابقات آسیایی در بازی‌هایی که پیش رو داریم از نظر روحی نیز انرژی خوب و مثبتی به تیم تزریق کنیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

تو اگه نگران بیت المال هستی به فکر پولهای مفتی باش که خرج مربیان سفارشی و بازیکنای سفارشی توی گیتی پسند میشه.

گوز پسند دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۲۹

به درک

نام دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۰۹

از حالا شروع کرد به بهانه تراشی.نترس با این بازیکنایی که گیتی پسند داره امسال بدون مربی هم قهرمان میشه پس جو الکی نده