کد خبر : 96565
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 11:09
-

سلیمانی: بازیکنان نیازمند بازی‌های تدارکاتی هستند/ رقابت در ترکمنستان کار ساده‌ای نیست

سلیمانی: بازیکنان نیازمند بازی‌های تدارکاتی هستند/ رقابت در ترکمنستان کار ساده‌ای نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره روند تمرینات ملی پوشان گفت: خوشبختانه تمرینات با نشاط  و انگیزه بالا در حال پیگیری است و با توجه به جوان‌گرایی که در تیم ملی صورت گرفته ملی‌پوشان با تجربه در میان جوان‌ترها روند مطلوبی را پشت سر می‌گذارند. او ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره روند تمرینات ملی پوشان گفت: خوشبختانه تمرینات با نشاط  و انگیزه بالا در حال پیگیری است و با توجه به جوان‌گرایی که در تیم ملی صورت گرفته ملی‌پوشان با تجربه در میان جوان‌ترها روند مطلوبی را پشت سر می‌گذارند.

او ادامه داد: در حال حاضر تمرینات بدنسازی و کار با توپ از مهم‌ترین برنامه‌های تیم است که در حال اجرا بوده و از اوایل مردادماه و پس از پایان تمرینات بدنسازی، تمرینات اصلی خود را بر روی تکنیک و تاکتیک تیم خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه بیان کرد: از اردوهای بعدی سعی ما بر این است که بازیکنان مد نظرمان را به اردو دعوت کرده و در واقع تمرکزمان بر روی شاکله اصلی تیم خواهد بود. مهم‌ترین دغدغه‌ای که در این میان وجود دارد، نداشتن بازی‌های تدارکاتی است. خوشبختانه فدراسیون فوتبال آمادگی خود را برای برگزاری دیدارهای دوستانه با کشورهای مختلف اعلام کرد و منتظر پاسخ تیم‌ها برای قبول مسابقه دوستانه هستیم.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: بدون شک بازی‌های دوستانه به آمادگی بازیکنان، کسب تجربه و هم‌چنین شناخت کادر فنی از نقاط ضعف و قوت ملی پوشان کمک به‌سزایی می‌کند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد و ما بتوانیم در مردادماه دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم. حضور در رقابت‌های المپیک داخل سالن ترکمستان کار چندان ساده‌ای نیست و ما برای دفاع از عنوان قهرمانی در آسیا و نایب قهرمانی در المپیک گذشته که به میزبانی کره جنوبی بود به این میدان بزرگ اعزام می‌شویم. در همین راستا نیاز داریم تا بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: پس از پایان این اردو، بازیکنان با استراحتی کوتاه از ۱۹ تا ۲۵ تیر ماه در اردوی تدارکاتی حضور خواهند داشت و روند تمرینات بدنسازی و کار با توپ را از سر خواهند گرفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.