کد خبر : 96583
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 12:38
-

عدم هماهنگی برای برگزاری مسابقه، علت تغییر محل برگزاری/ هزینه ۱۵ میلیونی برگزاری هر مسابقه در ۲۵ آبان

عدم هماهنگی برای برگزاری مسابقه، علت تغییر محل برگزاری/ هزینه ۱۵ میلیونی برگزاری هر مسابقه در ۲۵ آبان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالی که پیش از این اعلام شده بود دیدار دو تیم مقاومت البرز و گیتی پسند در سالن ۲۵ آبان برگزار می‌شود اما به دلیل عدم هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان امکان برگزاری این مسابقه در این سالن وجود ندارد. دومین دیدار مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالی که پیش از این اعلام شده بود دیدار دو تیم مقاومت البرز و گیتی پسند در سالن ۲۵ آبان برگزار می‌شود اما به دلیل عدم هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان امکان برگزاری این مسابقه در این سالن وجود ندارد.
دومین دیدار مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتسال نیز حواشی را به همراه دارد و مکان برگزاری این مسابقه هنوز مشخص نیست.
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که خود را برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند، مدتی را در سالن مجهز ۶ هزار نفری ۲۵ آبان تمرین کرد و از پیش نیز مسؤولان این تیم اعلام کرده بودند که بازی نخست این تیم در اصفهان در این ورزشگاه برگزاری می‌شود و سپس به مسابقات آسیایی در ویتنام می‌روند.
علت تمرینات این تیم نیز در ورزشگاه ۲۵ آبان مشابه بودن کف‌پوش این سالن به سالن برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعلام شد؛ حال در فاصله چند روز مانده به دومین دیدار این تیم در مسابقات لیگ برتر اعلام شد که امکان برگزاری مسابقه در سالن ۲۵ آبان وجود ندارد.
* بیش از یک ماه در ۲۵ آبان تمرین کردیم
محمدحسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان بیان کرد حدود یک ماه و نیم است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان با توجه به نزدیک بودن کفپوش این سالن با محل برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سالن ۲۵ آبان در حال تمرین هستیم.
وی افزود: برای برگزاری دیدارمان با مقاومت البرز نامه‌ای را به اداره کل ورزش و جوانان زدیم که اگر امکانات این سالن آماده است، این مسابقه در سالن ۲۵ آبان برگزار شود اما اعلام کردند که دلیل آماده نبودن این سالن به لحاظ فنی امکان برگزاری مسابقه در این سالن نیست.

* ۲۵ آبان دوسال بدون مسابقه رسمی!
دو سال پیش بود که اصفهان میزبان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شد و این مسابقات در سالن مجلل ۶ هزار نفری ۲۵ آبان برگزار شد و از آن زمان تاکنون نیز دیدار رسمی در این ورزشگاه برگزار نشده است.مسابقات نماینده استان اصفهان نیز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و حتی دیدار نهایی این تیم در فصل گذشته که منجر به قهرمانی نیز شد در همین سالن برگزار شد.
سلطان‌حسینی: هماهنگی جهت برگزاری مسابقه با ما انجام نشده است
محمد سلطان حسینی مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در مورد برگزاری مسابقه در سالن پیروزی اظهار کرد: هیچ هماهنگی با ما در خصوص برگزاری مسابقه در سالن ۲۵ آبان انجام نشده است؛ این ورزشگاه بزرگی است که برای برگزاری مسابقه در آن نیاز به هماهنگی‌های پیش از آن دارد.
وی افزود: مسؤولان گیتی پسند درخواست تمرین برای بیش از ۴۰ جلسه در این ورزشگاه به دلیل مشابه بودن کفپوش با محل برگزاری مسابقات آسیایی گرفتند که با آن نیز موافقت شد اما هماهنگی برای برگزاری مسابقه انجام نگرفت.
مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: شرایط تمرین با مسابقه متفاوت است و سالن‌های بزرگ نیاز به اقدامات زیادی پیش از انجام مسابقه دارند؛ به عنوان مثال از دو سال پیش مشکلاتی از قبیل ترکیدگی به دلیل عدم تخلیه آب در تأسیسات این مجموعه به وجود آمده است که نیاز به برطرف شدن دارد.
* مشکلی برای برگزاری مسابقه در ۲۵ آبان نیست فقط نیاز به هماهنگی دارد
وی خاطر نشان کرد: در صورتی که هماهنگی صورت بگیرد، مانعی برای برگزاری دیگر مسابقات این تیم در سالن ۲۵ آبان نیست اما پیش از برگزاری مسابقه باید حتماً با تمامی ارگان‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.
سلطان‌حسینی عنوان کرد: آماده‌سازی ورزشگاه ۲۵ آبان برای یک مسابقه حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه دارد و باید این هماهنگی صورت گیرد که آیا توجیه دارد برای یک مسابقه از این سالن استفاده شود یا خیر و باید بررسی شود که چه میزان هواداران قرار است به ورزشگاه بیاید؛ با مشخص شدن این موارد و هماهنگی با سایر نهادها امکان میزبانی در سالن ۲۵ آبان وجود دارد.
طبق گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان امکان برگزاری مسابقه گیتی پسند و مقاومت البرز در سالن ۲۵ آبان وجود ندارد و قطعاً این مسابقه در ورزشگاه دیگری برگزار می‌شود اما این امکان وجود دارد تا با هماهنگی صورت گرفته مکان مسابقات مدافع عنوان قهرمانی به این ورزشگاه منتقل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گوز پسند دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

زرشک