کد خبر : 96597
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 14:04
-

پرکاس: خوشحالم که در کسب اولین امتیاز شهروند نقش داشتم/ در غیاب منتظر به حمایت هواداران نیاز دارم

پرکاس: خوشحالم که در کسب اولین امتیاز شهروند نقش داشتم/ در غیاب منتظر به حمایت هواداران نیاز دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سینا پرکاس پس از کسب تساوی یک بر یک تیمش برابر حفاری اهواز در نخستین هفته لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازی مقابل حفاری برای هر تیمی سخت است بخصوص برای تیمی مثل ما که با ۱۰ روز تمرین راهی لیگ شده ایم اما خب بچه ها عالی کار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سینا پرکاس پس از کسب تساوی یک بر یک تیمش برابر حفاری اهواز در نخستین هفته لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازی مقابل حفاری برای هر تیمی سخت است بخصوص برای تیمی مثل ما که با ۱۰ روز تمرین راهی لیگ شده ایم اما خب بچه ها عالی کار کردند و خدا را شکر که توانستیم یک امتیاز از این بازی سخت بگیریم.

وی در خصوص اینکه توانسته با عملکرد خوبش نقش بسزایی در کسب اولین امتیاز شهروند در فصل جدید داشته باشد، گفت: حفاری تیمی است که همیشه میل به تهاجم دارد و توپ های زیادی روی دروازه حریفان می ریزد. امروز هم خیلی توپ به داخل دروازه زدند که خدا کمک کرد و توانستم اکثر آنها را دفع کنم. خوشحالم که در اولین بازی توانستم مثمر ثمر واقع شوم.

پرکاس در خصوص صحنه گل تساوی حفاری نیز گفت: ما روی کارهای دفاعی عالی کار کردیم. در خیلی از صحنه ها بچه ها اجازه ندادند توپ به دروازه برسد و در جاهایی هم من به بچه ها کمک کردم اما صحنه گل حفاری که یک ضربه ایستگاهی بود، متأسفانه کسی از هم تیمی هایم مراقب دیرک دروازه نبود و دقیقاً در همان جا توپ به بازیکن حفاری رسید و با یک اشاره وارد دروازه شد. اگر در این صحنه دقت بیشتری می کردیم یقیناً آن گل را نمی خوردیم.

وی با اشاره به دمای بالای هوا در شهر اهواز که برابر اطلاعات هواشناسی به عنوان گرم ترین شهر جهان در روز پنج شنبه ۸ تیرماه معرفی شده بود نیز گفت: سابقه بازی در چنین دمای بالایی را نداشتم. نه تنها من که فکر می کنم اکثر بچه ها برای اولین بار در چنین حرارتی فوتسال بازی می کردند. انصافاً کارمان سخت بود. باز هم خدا را شکر می کنم که در آن شرایط دست خالی از زمین خارج نشدیم.

پرکاس با اشاره به عدم حضور سید جواد منتظر در ترکیب شهروند در فصل جدید تصریح کرد: خیلی دوست داشتم که بیشتر از تجربیاتش استفاده کنم اما خب تقدیر این چنین بود که من بعنوان جایگزینش انجام وظیفه کنم. حفظ و حراست از دروازه تیم بزرگی مثل شهروند وظیفه سنگینی است که امیدوارم با هماهنگی بازیکنان و البته حمایت هواداران عزیزمان که خیلی بدهکارشان هستیم بتوانم از عهده آن به خوبی بر بیایم.

وی در پایان از زحمات مجموعه عوامل تیم شهروند ساری از جمله نجاریان مدیرعامل باشگاه و حمید بخشی مربی دروازه بانان در جهت پیشرفت خود تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

جواد منتظر دوست دارم واقعا ناراحتم که جواد منتظر نیست این بابا دروازه بان نیست معلوم نیست چیجوری این آقا دروازبان اول شهروند شد