کد خبر : 96688
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - 22:52
-

کمالی: بازیکنانم هیجانی عمل کردند/ لیگ، شروع خوبی نداشت/ بازیکنان خوب زیادی از دست دادیم

کمالی: بازیکنانم هیجانی عمل کردند/ لیگ، شروع خوبی نداشت/ بازیکنان خوب زیادی از دست دادیم

حمیدرضا کمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد بازی با تیم آتلیه طهران قم، بیان کرد: بازی خوبی بود، ما بازی را در دست داشتیم و موقعیت های بسیاری در نیمه اول از دست دادیم اما متاسفانه برخلاف جریان بازی گل اول را دریافت کردیم اما خوشبختانه قبل از پایان نیمه

حمیدرضا کمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد بازی با تیم آتلیه طهران قم، بیان کرد: بازی خوبی بود، ما بازی را در دست داشتیم و موقعیت های بسیاری در نیمه اول از دست دادیم اما متاسفانه برخلاف جریان بازی گل اول را دریافت کردیم اما خوشبختانه قبل از پایان نیمه اول گل تساوی را زدیم. در نیمه ی دوم هم همانند نیمه اول بر خلاف جریان بازی گل دوم را دریافت کردیم و سپس با اینکه گل تساوی را به ثمر رساندیم بخاطر هیجانی بازی کردن بچه های تیم خیلی زود گل سوم را دریافت کردیم.

وی درباره بی نظمی در شروع لیگ گفت: زمان شروع مسابقات از دو ماه پیش اعلام شده بود و این تیم ها بودند که باید خودشان را آماده ی شرکت در لیگ و انجام مسابقات می کردند، اما با در نظر گرفتن تمام جوانب، لیگ شروع خوبی نداشت ولی ان شالله از هفته دوم نظم به لیگ برگشته و در ادامه مسابقات منظم تر برگزار می شود.

سرمربی تیم ارژن شیراز در مورد تیم حریف ادامه داد: تیم آتلیه تیم خوبی هست و همین که توانستند به لیگ برتر صعود کنند خود نشان دهنده ی توان فنی آن هاست.

کمالی در پایان صحبت خود گفت: متاسفانه در فصل نقل و انتقالات تعدادی از بازیکنان خوب تیم را از دست دادیم اما امیدوارم که بتوانیم تا آخر لیگ نتایج خوبی را بگیریم و در لیگ ماندگار شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

جان مادرت ول کن برو چی از جون ارژن میخوای
امسال به لیگ یک سقوط نکنید صلوات بفرست

سلیم پنجشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۲۸

خودت و کشتیا.اینقدرکلاس و پرستیژتیم ارژن و پایین نبر،این تیم واسه خودش قدمت وکلاس و پرستیژداشت یه زمانی،بلدنیستی حرف وصحبت درست بکنی نیامصاحبه کن،هرکسی بهرکاری ساخته اند،بازیکنات عالین،قدرشوبدونین که باقراردادهای کم و واقعا ناچیزدارن بازی میکنن،توی هرمصاحبتون آی بازیکن از دست دادیم ،درست نیست ،به بازیکنانتون روحیه و انگیزه پرستیژبدهین.جدا جواب میده.میخواین اگه خدایی ناکرده جوابی نگرفتین باختنونتوگردن شروع لیگ ورفتن دوتابازیکن بدونین

اریایی پنجشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

نمیدونم تو چه سوزشی از تیم ارژن داری?

احسان پنجشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

ارژن بومی ترین تیم ایرانه به امید موفقیت این تیم دوستداشتنی