کد خبر : 96716
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1396 - 9:49
-

گیتی‌پسند بدون هماهنگی درخواست میزبانی در سالن ۲۵ آبان داده بود/ انسان حتی برای برگزاری یک میهمانی ساده هم از قبل برنامه‌ریزی می‌کند

گیتی‌پسند بدون هماهنگی درخواست میزبانی در سالن ۲۵ آبان داده بود/ انسان حتی برای برگزاری یک میهمانی ساده هم از قبل برنامه‌ریزی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: باشگاه گیتی‌پسند باید از طریق هیأت فوتبال استان درخواست میزبانی در سالن ۲۵ آبان را مطرح می‌کرد نه اینکه خود به تنهایی اقدام کند. محمد سلطان‌حسینی در مورد دلیل مخالفت اداره‌کل ورزش و جوانان استان با برگزاری دیدار امروز تیم‌های گیتی‌پسند و مقاومت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: باشگاه گیتی‌پسند باید از طریق هیأت فوتبال استان درخواست میزبانی در سالن ۲۵ آبان را مطرح می‌کرد نه اینکه خود به تنهایی اقدام کند.
محمد سلطان‌حسینی در مورد دلیل مخالفت اداره‌کل ورزش و جوانان استان با برگزاری دیدار امروز تیم‌های گیتی‌پسند و مقاومت البرز از هفته دوم لیگ برتر فوتسال در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش‌جهان اظهار کرد: برگزاری یک مسابقه دارای الزامات خاصی است و اینکه مدیرعامل یک باشگاه تصمیم بگیرد بازی تیم خود را در یک سالن برگزار کند آن هم ورزشگاهی مانند سالن ۶ هزار نفری نقش‌جهان، نیاز به برنامه‌ریزی و تأمین برق، سیستم سرمایشی، امکانات جانبی، هماهنگی با نیروی انتظامی، پلیس راهور و … دارد.

وی افزود: باشگاه گیتی‌پسند از ما درخواست برگزاری ۴۰ جلسه تمرین در این سالن برای جام باشگاه‌های آسیا را داشت که فردای آن روز با این درخواست موافقت کردیم ولی برگزاری مسابقه تابع شرایط خاصی است و چند هفته کار لازم است تا این سالن آماده شود.

سلطان‌حسینی ادامه داد: باشگاه گیتی‌پسند تنها یک نامه به معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان نوشته و عنوان کرده بود ما تمایل داریم در ورزشگاه ۲۵ آبان بازی کنیم و میزبانی در این سالن را رسانه‌ای کرده بود در صورتی که اداره‌کل هنوز با این درخواست موافقت نکرده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه برای برگزاری بازی در سالن ۲۵ آبان باید شورای تأمین استان نیز با این موضوع موافقت می‌کرد گفت: نمی‌توان به یک باره تصمیم گرفت ۵ هزار تماشاگر را به یک سالن راه داد. از طرف دیگر باشگاه باید از طریق هیأت فوتبال استان درخواست میزبانی در یک ورزشگاه بدهد نه اینکه خود به تنهایی اقدام کند. درست است که سپاهان در ورزشگاه فوتبال نقش‌جهان به میدان می رود ولی این موضوع را از طریق هیأت فوتبال استان پیگیری می‌کند.

سلطان‌حسینی بیان داشت: طبق گفته مسئول سالن ۲۵ آبان نقش‌جهان، این سالن حداقل به یک هفته کار نیاز دارد تا برای برگزاری یک مسابقه آماده شود. سالن ۲۵ آبان یک ورزشگاه مسابقه‌ای است و اگر بخواهیم در تمام طول سال آن را آماده برگزاری مسابقه نگه داریم باید صدها میلیون تومان در سال هزینه کنیم.

وی اضافه کرد: باشگاه گیتی‌پسند در این مورد مرتکب اشتباه شد و انسان حتی برای برگزاری یک میهمانی ساده هم از قبل برنامه‌ریزی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

تو برای ورزش استان اصفهان چیکار کردی؟؟؟همش کارشکنی و قدرت نمایی؟؟یه آدم باید مدیر کل باشه که شخصیت لازم را داشته باشه نه کسی که رفتار و کردارش مثل آدمهای بی اصالت و جوگیر باشه