کد خبر : 96849
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1396 - 16:29
-

جاوید: مقابل حفاری کار بزرگی کردیم/ قهرمان لیگ، هفته آخر معلوم می شود/ به فشار بازی عادت دارم

جاوید: مقابل حفاری کار بزرگی کردیم/ قهرمان لیگ، هفته آخر معلوم می شود/ به فشار بازی عادت دارم

مهدی جاوید بازیکن جدید تیم تاسیسات دریایی بعد از پیروزی تیمش در برابر حفاری اهواز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص این بازی گفت: بازی بسیار خوبی را از جانب دو تیم شاهد بودیم. ما با تیمی قدرتمند که فوتسال را به معنای واقعی کلمه بازی می کند، بازی کردیم. شخصا تیم

مهدی جاوید بازیکن جدید تیم تاسیسات دریایی بعد از پیروزی تیمش در برابر حفاری اهواز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص این بازی گفت: بازی بسیار خوبی را از جانب دو تیم شاهد بودیم. ما با تیمی قدرتمند که فوتسال را به معنای واقعی کلمه بازی می کند، بازی کردیم. شخصا تیم حفاری را که تیمی یکدست و سطح بالاست را خیلی دوست دارم؛ امروز ما بازی را در ابتدا ۲ بر ۰ عقب افتادیم و فکر می کنم که کار بسیار بزرگی را انجام دادیم که آن را به تساوی کشاندیم. با این وجود که دو بر صفر عقب افتادیم، توانستیم شش بر چهار حفاری را شکست دهیم.

آقای گل فصل پیش لیگ برتر فوتسال در خصوص داوری و عصبانیتش توضیح داد : داوری بسیار خوب بود ولی یکی یا دو سوت اشتباه از داوران دیدیم که اصلا تاثیر گذار نبود و این ایراد از طرف ما بازیکنان بوده که اعتراض کردیم و داوری هیچگونه مشکلی نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه با این زمان زیادی که در زمین حضور دارد کنار می آید، افزود: من به فشار بازی عادت دارم و هر جا که حضور داشتم فشار روی من وجود داشته و این موضوع جدیدی نیست. تلاش می کنم که از قسمت مثبت این فشار برای خودم استفاده کنم.

جاوید در پایان در پاسخ به این سوال که با این پیروزی قدرت واقعی تاسیسات را به حریفان نشان داده شد و لیگ پیش رو را چگونه پیش بینی می کند، گفت: واقعا همین تیم حفاری تیم شایسته ای است و چند تیم دیگر هم پتانسیل قهرمانی دارند؛ تا هفته بیست و ششم هیچ چیز معلوم نیست و امیدوارم ما هم تا آخر در زمره مدعیان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.