کد خبر : 96881
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 11:15
-

غیاثی:مانند یاسین پیشرو،حرف های زیادی برای گفتن در لیگ برتر داریم

غیاثی:مانند یاسین پیشرو،حرف های زیادی برای گفتن در لیگ برتر داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: تیم امسال ما ترکیبی از تیم جوان خود در لیگ دسته اول کشور و همچون یاسین پیشرو قم است و حرفهای زیادی در لیگ برتر برای گفتن دارد. سید وحید غیاثی در مورد پیروزی تیم فوتسال آتلیه طهران قم در مقابل ارژن شیراز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: تیم امسال ما ترکیبی از تیم جوان خود در لیگ دسته اول کشور و همچون یاسین پیشرو قم است و حرفهای زیادی در لیگ برتر برای گفتن دارد.
سید وحید غیاثی در مورد پیروزی تیم فوتسال آتلیه طهران قم در مقابل ارژن شیراز گفت: تیم ارژن یکی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار ایران است و تا آنجا که اطلاع داریم این تیم چندین سال است که تغییراتی نداشته و به همین دلیل این تیم از هماهنگی‌های خوبی برخوردار است.

وی گفت: ما در ۳ جلسه تمرین گام به لیگ برتر گذاشتیم و تیم ما با توجه به نداشتن اسپانسر لازم تا مرز فروش هم پیش رفت. جا دارد در اینجا از عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم و صالحی استاندار تقدیر و تشکر کنم که نگذاشتند این تیم امتیاز خود را واگذار کند.

سرمربی تیم آتلیه طهران قم گفت: تیم ما هنوز به هماهنگی کافی دست نیافته و تیم آتلیه امسال ترکیبی از بازیکنان جوان خود در لیگه دسته اول کشور و همچنین یاسین پیشرو قم است. و هنوز هماهنگی لازم دست پیدا نکردیم. ما هرچه تمرین کنیم به هماهنگی بیشتری دست پیدا می‌کنیم مطمئنم آتلیه امسال در لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

غیاثی همچنین درمورد وضعیت برگزاری لیگ برتر گفت: لیگ ما در هفته اول خیلی ناهماهنگ بود و خدا راشکر این هفته خیلی بهتر شد و تمام بازی‌ها انجام شد. امیدوارم امسال لیگی خوب و بانشاط همانند سالهای قبل داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شریفی شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

آقای غیاثی امسال هرچی بازیکن بدرد بخور بود برداشتی
ببینم امسالم مثل سال های قبل(ماهان تندیس) افتضاح به بار میاری تا محسن حسن زاده بیاد تیم رو جمع کنه یا نه؟!؟!؟
زنگ میزدی بقیه غیاثیا هم میومدن تو تیم
تعارف نمیکردی جونه داداش!