کد خبر : 96933
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 18:42
-

کفاشیان:از این پس همه چیز طبق قانون انجام خواهد شد/ سمتی ندارم که بخواهم برای آن فخر بفروشم

کفاشیان:از این پس همه چیز طبق قانون انجام خواهد شد/ سمتی ندارم که بخواهم برای آن فخر بفروشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه مراسم تجلیل از داوران برتر فصل گذشته لیگ برتر در خصوص آخرین شرایط لیگ برتر فوتسال گفت: از هفته دوم همه چیز خوب بود. برخی از باشگاه‌ها هنوز مشکلاتی دارند که اگر ما می‌خواستیم طبق مقررات و محکم برخورد کنیم، ممکن بود نتوانند در لیگ حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه مراسم تجلیل از داوران برتر فصل گذشته لیگ برتر در خصوص آخرین شرایط لیگ برتر فوتسال گفت: از هفته دوم همه چیز خوب بود. برخی از باشگاه‌ها هنوز مشکلاتی دارند که اگر ما می‌خواستیم طبق مقررات و محکم برخورد کنیم، ممکن بود نتوانند در لیگ حضور داشته باشند. به همین دلیل کمی آسان‌تر برخورد کردیم اما ان شاالله از این پس همه چیز طبق قانون انجام خواهد شد.

وی با اشاره به انتقاد برخی از اهالی فوتسال، عنوان کرد: ما قبول داریم که انتقاد باید انجام شود اما ورزشکارانی که از شرایط و برنامه‌های سازمان لیگ اطلاع ندارند نباید حرف بزنند. چرا که این جزو مقررات است.

کفاشیان در خصوص اینکه پیش از این اعلام کرده بود فوتسال چیزی نیست که بخواهم از آن استعفا کنم، گفت: من آمده‌ام تا به پیشرفت فوتسال کمک کنم و سمتی ندارم که بخواهم برای آن فخر بفروشم. من خدمتگزار هستم و تا زمانی که مفید باشم به کارم ادامه خواهم داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.