کد خبر : 96896
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1396 - 12:04
-

کمالی:۱۲ سال در استان کسی به تیم ارژن کمک نکرده است/ کمیته فوتسال نامه تهدید‌آمیز به ما زده است/برای استان فارس زشت است که برای ۳۵ میلیون نماینده اش حق ورود به لیگ برتر را ندارد

کمالی:۱۲ سال در استان کسی به تیم ارژن کمک نکرده است/ کمیته فوتسال نامه تهدید‌آمیز به ما زده است/برای استان فارس زشت است که برای ۳۵ میلیون نماینده اش حق ورود به لیگ برتر را ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: در حال حاضر وضعیت تیم ما مشخص نیست و فقط داریم تمرین می‌کنیم. کمیته فوتسال کارت‌های بازیکنان را از ما گرفته‌ و گفتند تا پول ورودی را به حساب سازمان لیگ واریز نکنید حق ورود ندارید. روز پنجشنبه هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: در حال حاضر وضعیت تیم ما مشخص نیست و فقط داریم تمرین می‌کنیم. کمیته فوتسال کارت‌های بازیکنان را از ما گرفته‌ و گفتند تا پول ورودی را به حساب سازمان لیگ واریز نکنید حق ورود ندارید. روز پنجشنبه هم یک نامه تهدید آمیز از سوی کمیته فوتسال به ما اعلام شده که در صورت نپرداختن مبلغ ورودی از حضور تیم ارژن در لیگ برتر جلوگیری می‌شود.

 وی در ادامه گفت: تیم ارژن توان پرداخت هزینه ورودی مسابقات که ۳۵ میلیون تومان است را ندارد و کسی در شیراز به فکر این تیم نیست. در بازی قبل روبروی آتلیه قم همین مشکل را داشتیم و در روز مسابقه و در استان قم با تعاملی که بین هئیت فوتبال استان فارس و کمیته فوتسال انجام شد توانستیم بازی کنیم.

سرمربی تیم ارژن شیراز تصریح کرد: تیم ارژن شیراز ۱۲ سال است که در لیگهای ایران حضور دارد و تیمی باسابقه و با ریشه است و تا کنون هیچگونه کمکی از استان دریافت نکرده است. این باشگاه امسال دچار مشکل مالی شده و کسی هم توجه نمی‌کند.این تیم نماینده لیگ برتری استان فارس است. اما متاسفانه ما به هر جا و از هرکسی درخواست کمک کردیم هیچ کس حاضر نیست کمک کند. فقط موقع انتخابات می شود شعار انتخاباتی کمک به ورزش و جوانان است.

کمالی ادامه داد: فکر نکنم برای استانی همانند فارس که ادعا دارد که در ورزش کشور همیشه پیش قدم است این مبلغ واقعا زیاد باشد واقعا زشت است که برای ۳۵ میلیون تومان تنها نماینده این استان حق ورود به لیگ را ندارد.تیم ساوه هم مشکلات مالی داشت شما دیدید که چگونه نماینده مجلس این شهر ورود کرد که این مشکل حل شود و با تشکیل جلسه کار گروه در این شهر با حضور فرماندار استاندار رئیس سازمان ورزش و..  این مشکل را حل کردند واقعا جای تشکر دارد.

وی در آخر گفت: من در اینجا درخواستی از نمایندگان مردم مجلس فارس به خصوص شهر شیراز دارم که شما هم همانند نمایندگان شهر ساوه به این موضوع ورود کنید و به خاطر مردم شیراز و جوانان این استان چاره ای پیدا کنید که این مشکل برطرف شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

پس برادر شما در استانداری فارس چه کاره است
به ایشان بگویید پرداخت کند

نام ... شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

تو که فقط میتونى تو ارژن مربیگرى کنى پس خودت زحمتشو بکش وگرنه باید برى خونتون