کد خبر : 96971
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 11:40
-

شمسایی:نظری برای ادامه همکاری باید بازپروری شود/هیچ گاه اجازه نمی‌دهم کسی پایش را از حد خودش فراتر بگذارد/ بدون نظری هیچ نگرانی نداریم/می توانیم گرتو را جذب کنیم

شمسایی:نظری برای ادامه همکاری باید بازپروری شود/هیچ گاه اجازه نمی‌دهم کسی پایش را از حد خودش فراتر بگذارد/ بدون نظری هیچ نگرانی نداریم/می توانیم گرتو را جذب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره کنار گذاشتن مصطفی نظری از تاسیسات دریایی تهران گفت: مصطفی نظری را قطعا برای بازی با هیات فوتبال قم خط خواهم زد و او را به قم نمی‌برم. او از نوابغ فوتسال است اما قطعا برای ادامه همکاری باید بازپروری شود. ما همان مصطفی نظری که بهترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره کنار گذاشتن مصطفی نظری از تاسیسات دریایی تهران گفت: مصطفی نظری را قطعا برای بازی با هیات فوتبال قم خط خواهم زد و او را به قم نمی‌برم. او از نوابغ فوتسال است اما قطعا برای ادامه همکاری باید بازپروری شود. ما همان مصطفی نظری که بهترین دروازه‌بان جهان شده را می‌خواهیم. کنار گذاشتن او به معنی اخراج نیست و او را تنها برای بازی هفته سوم کنار گذاشته‌ایم.

او درباره جدال لفظی‌اش با نظری در حضور بازیکنان تیم توضیح داد: جدالی نبود. مصطفی نظری شاگرد من است و قطعا تمکین می‌کند. ما در مورد گل‌هایی که در بازی با حفاری دریافت کردیم، حرف می‌زدیم. هر کسی در تیم بازی می‌کند باید بهترین راندمان را داشته باشد. در زندگی ورزشی‌ام هیچ گاه اجازه نمی‌دهم کسی پایش را از حد خودش فراتر بگذارد.

شمسایی در پاسخ به این پرسش که آیا نظری پای خود را فراتر از حدش گذاشته است، گفت: حرف من کلی است و به نظری اشاره ندارم. هر کسی جایگاه خودش را دارد و من هم تا این لحظه به اصل خودم پایبند بوده‌ام و از این پس هم خواهم بود. بازیکنان‌ حرفه‌ای‌اند. ما بحث فنی داشتیم و توقعمان از همه این است که در حد خودشان باشند. از مصطفی نظری می‌خواهیم که مصطفی نظری باشد. از مهدی جاوید می‌خواهیم جاوید همیشگی باشد و از هر کسی در حد اسم و رسم خودش انتظار داریم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در پاسخ به این پرسش که آیا نظری از بازی هفته چهارم به تیم باز می‌گردد، بیان کرد: فعلا او را برای بازی قم نخواهیم داشت و تا هفته چهارم باید ببینیم اگر وضعیت بهتری داشت، بازخواهد گشت. ما در غیاب نظری، وحید سیفان دروازه‌بان دوم تیم را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم و از دروازه‌بان سوم که سهمیه امید ما محسوب می‌شود، استفاده خواهیم کرد. با این وجود هیچ نگرانی ندارم.

شمسایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با «گرتو» دروازه‌بان برزیلی فصل پیش دبیری تبریز مذاکره کرده است یا نه گفت: اگر به این دروازه‌بان احتیاج داشته باشیم وارد گود می‌شویم. ما گرتو را می‌توانیم جذب کنیم چون فصل پیش در دبیری بازی می‌کرده و با توجه به مصوبه هیات رئیسه، بازیکنان دبیری، سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالى یکشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

داش مصطفى نبود که پنالتى رو بگیره الان باخته بودین که؟؟!!تو باید خودت رو باز پرورى کنى که با ۴٢ سن دارى ۴٠دقیقه بازى مى کنى!! مدرسه پیر مرداست نه تیم مسخره کردى خودت رو؟؟!!

ايراني سه شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۵۶

یک داستان تکراری….خیلی جالبه همه شاگرد آقای شمسایی هستن..کسایی که حتی هم دوره و هم سن و سال خودشن. به خدا تواضع واژه بدی نیست..میشه کمی بهش فکر کرد..فکر کنم فقط توی ایران باشه که کسی که افتخاراتی داره تا آخر عمر همه رو از بالا نگاه کنه..مدیون هیچ کسم نیست همه ام شاگردشن..براشون خیلی متاسفم.