کد خبر : 97069
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 - 13:25
-

خبیری: می خواهیم پدیده لیگ شویم/ مشکل کاپیتانی در تیم نداریم

خبیری: می خواهیم پدیده لیگ شویم/ مشکل کاپیتانی در تیم نداریم

محسن خبیری سرمربی تیم‌فرش آرای مشهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: تیم قرچک قهرمان لیگ یک پارسال شده و تیمی جوان و یکدستی است. شناخت نسبتا خوبی ازاین تیم داریم و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت حریف کارکردیم .انشالله بچه ها با تلاش و تمرکز در بازی بتوانند عمل

محسن خبیری سرمربی تیم‌فرش آرای مشهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: تیم قرچک قهرمان لیگ یک پارسال شده و تیمی جوان و یکدستی است. شناخت نسبتا خوبی ازاین تیم داریم و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت حریف کارکردیم .انشالله بچه ها با تلاش و تمرکز در بازی بتوانند عمل کرد خوبی داشته باشند و بتوانیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی همچنین در خصوص برگزاری دیدارهای خانگی این ‌تیم افزود: هواداران فرش آرا مشهد، ازبهترین هواداران ایران هستند و همیشه این را ثابت کردند. ما با انرژی مثبتی که ازروی سکوها می گیریم قطعا انگیزه وتلاش مان را چندبرابر می کنیم. درضمن بنده بارها گفتم که فرش آرا درهرجای شهر مشهد به میدان برود، هواداران در کناراین تیم هستند.

سرمربی تیم فرش آرا در‌خصوص وضعیت نابسامان لیگ و نداشتن انگیزه برخی از تیم ها گفت: ما در ادوار گذشته هم شرایطی که اکنون بر لیگ‌ حاکم است را تجربه کرده ایم.اما هرچه قطار لیگ پیش برود، وضعیت تیم ها بهبود می یابد و تنور لیگ داغ تر می شود.  امسال همه اعضای باشگاه، مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و هواداران انگیزه زیادی داریم وتمام تلاشمان را خواهیم کرد که امسال بهترین نتایج و رتبه جدولی را کسب کنیم و انشالله آخرفصل بتوانیم به عنوان پدیده لیگ برتر خودمان را معرفی کنیم.

خبیری در خصوص بازگشت بازیکن ملی پوش این تیم عنوان کرد:‌ قدرت بهادری یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان است و ازهفته ششم به تیم ملحق خواهد شد. حضورش می تواند به تیم هم از لحاظ فنی و هم ازلحاظ روانی کمک کند. خدا را شکر ما در تیم مان مشکل کاپیتانی نداریم و نخواهیم داشت. احترام، تلاش، یکدلی و موفقیت تیم هدف اول وآخر ماست و همه اعضای تیم کاملا به این مساله واقف هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۲۴

اقای خبیری خیلی ساده ای با بازیکنان لیگ استان که جمع کردی مواظب باش نیفتی پدیده شدن پیشکش

نام ... سه شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱:۲۹

اگه مشکل کاپیتانی نداری چرا میگی

پس حتما داری