کد خبر : 97073
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 - 15:20
-

ملی پوش متهم به قتل در لیگ به میدان می‌رود

ملی پوش متهم به قتل در لیگ به میدان می‌رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از بانوان ملی پوش فوتسال در شب نیمه شعبان در یک سانحه رانندگی موجب فوت یک سرباز نیروی انتظامی شد اما با وجود شایعات زیادی در این رابطه و گذشت حدود دو ماه از این اتفاق هنوز دادگاه او تشکیل نشده است. یکی از بستگان این ملی پوش فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از بانوان ملی پوش فوتسال در شب نیمه شعبان در یک سانحه رانندگی موجب فوت یک سرباز نیروی انتظامی شد اما با وجود شایعات زیادی در این رابطه و گذشت حدود دو ماه از این اتفاق هنوز دادگاه او تشکیل نشده است.

یکی از بستگان این ملی پوش فوتسال در این رابطه گفت:‌ هنوز تاریخ جلسه دادگاه مشخص نشده است و ما از طریق وکیل او، پیگیر کارهای حقوقی آن هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا این بازیکن می‌تواند در لیگ برتر به میدان برود،‌ بیان کرد:‌ او هیچ مشکلی برای بازی در لیگ برتر یا تیم ملی ندارد. او مجرم نیست و هنوز دادگاه در این رابطه تشکیل نشده است.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت از سوی فدراسیون فوتبال تماسی با ملی پوش حاصل شده است گفت: درخواستی از سوی ما نبوده و ابتدا باید تکلیف مشخص شود. ضمن اینکه مشکل مالی وجود ندارد که بخواهیم نیازی به کمک فدراسیون فوتبال یا فرد دیگری داشته باشیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

حتما ایشون از بر و بچه های بالا شهر هستند که لبی تر نموده و رانندگی میکردند