کد خبر : 97136
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 9:59
-

گلزاده:قرار بود فقط بازیکن باشم/قمی ها بر نمی گردند/فقط به دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم

گلزاده:قرار بود فقط بازیکن باشم/قمی ها بر نمی گردند/فقط به دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد گلزاده مربی بازیکن شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار fut5al در مورد پذیرفتن این سمت گفت: در ابتدا قراردادم را بعنوان بازیکن با این تیم ثبت کرده بودم که بعد از اتفاقات روی داده باشگاه درخواست کرد تا مربیگری تیم را نیز به عهده بگیرم که برای کمک به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد گلزاده مربی بازیکن شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار fut5al در مورد پذیرفتن این سمت گفت: در ابتدا قراردادم را بعنوان بازیکن با این تیم ثبت کرده بودم که بعد از اتفاقات روی داده باشگاه درخواست کرد تا مربیگری تیم را نیز به عهده بگیرم که برای کمک به تیم ساوجی قبول کردم.
وی در مورد شرایط تیم گفت: تیم ما امسال یک تیم جوان و کم تجربه است و تنها بازیکن با تجربه ما مهرداد صادقی که سال گذشته عضو تیم مقاومت البرز بود می باشد.
گلزاده در مورد بازگشت بازیکنانی که ابتدای فصل با تیم بودند گفت: بازیکنانی که اول فصل با تیم تمرین می کردند اکثرا قمی بودند که فکر نمی کنم دوباره به تیم برگردند و امسال اکثر بازیکنان تیم ما را جوانان ساوجی تشکیل داده و تنها ورودی ما دو بازیکن از مبل کریمی و مقاومت البرز بود.
وی در مورد جذب بازیکن جدید و هدف گذاری باشگاه گفت: جذب بازیکن جدید با تصمیم باشگاه انجام میگیرد که تا کنون تصمیمی در این مورد گرفته نشده است و با توجه به شرایطی که داریم امسال قصد حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر را داریم که انشالله این مهم محقق می شود.
وی در مورد بازی با مس گفت: با بازیکنان جدیدی که این تیم جذب کرده یکدست تر و بهتر شده اند که یکی از شانس های قهرمانی لیگ هستند بازی در زمین مس است و ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و انشالله یک بازی خوب از سوی دو تیم را شاهد خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

از خداتون باشه قمی ها براتون بازی کنند

نام ... سه شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

سیاهه حسین شمس شدی

مرد فوتسال چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۵۴

سعی کنید تیم رو اولئک نگه دارید گل زیاد نخوریدامتیاز پیشکش

مرد فوتسال چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۵۶

سعی کنید تیم رو تولیگ نگه دارید گل زیاد نخوریدامتیاز پیشکش

حسن پاشایی پنجشنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷

بیوگرافی محمد گلزاده لطفا
سپاس