کد خبر : 97143
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 10:12
-

یحیی زاده: ۱۰ روز از تشکیل تیم فوتسال پارسیان می‌گذرد/ می‌توانستیم پیروز بازی هم باشیم

یحیی زاده: ۱۰ روز از تشکیل تیم فوتسال پارسیان می‌گذرد/ می‌توانستیم پیروز بازی هم باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد یحیی‌زاده درباره بازی با آتلیه طهران قم گفت: بازی خوب و نفس‌گیری برای هر دو تیم بود. همانطور که اطلاع دارید تیم پارسیان ۱۰ روز است که در لیگ برتر تشکیل شده و ما در این ۱۰ روز دو مسابقه سنگین برگزار کردیم. ما انشاءالله سعی می‌کنیم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد یحیی‌زاده درباره بازی با آتلیه طهران قم گفت: بازی خوب و نفس‌گیری برای هر دو تیم بود. همانطور که اطلاع دارید تیم پارسیان ۱۰ روز است که در لیگ برتر تشکیل شده و ما در این ۱۰ روز دو مسابقه سنگین برگزار کردیم. ما انشاءالله سعی می‌کنیم که با تمرینات منظم به هماهنگی کامل دست یابیم.

وی در ادامه گفت: ما در این بازی دو گل دریافت کردیم اما بچه‌های ما به خوبی نشان دادند که حتی می‌توانند در این بازی پیروز شوند که بعد از خوردن دو گل در نیمه دوم بچه‌های ما با یک بازی کاملا حساب شده این دو گل را جبران کردند و حتی در اواخر بازی با توجه به اینکه یک پنالتی از دست داده بودیم و چندین موقعیت گلزنی خوب می‌توانستیم پیروز مسابقه باشیم.

سرمربی تیم پارسیان شهر قدس، گفت: امروز مردم شهر قدس واقعا با حضور بیش از ظرفیت سالن مسابقات سنگ تمام گذاشتند و جا دارد که در اینجا از حضور این عزیزان تشکر نمایم و یک معذرت‌خواهی هم برای کسانی که پشت در ماندند و نتوانستند در سالن حضور پیدا کنند دارم.

وی همچنین درمورد داوری این بازی گفت: من از تیم داوری راضی هستم گرچه صحنه‌های مشکوکی برای هر دو تیم وجود داشت. اما در کل تیم داوری خیلی خوب بود و امیدوارم در آینده از این بهتر شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.