کد خبر : 97319
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 14:41
-

رفت و برگشت تماشاگران/شمسایی دروازه بان شد/از قطع برق تا گرمای طاقت فرسا

رفت و برگشت تماشاگران/شمسایی دروازه بان شد/از قطع برق تا گرمای طاقت فرسا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حاشیه های بازی هیات فوتبال قم با تاسیسات دریایی را بخوانید: در این مسابقه که قرار بود ساعت ۱۸ برگزار شود با وجود حضور به موقع تماشاگران و عوامل اجرایی، به دلیل قطع شدن برق سالن شهید حیدریان قم، با یک ساعت تاخیر برگزار شد. *در طول برگزاری مسابقه، تماشاگران،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حاشیه های بازی هیات فوتبال قم با تاسیسات دریایی را بخوانید:

در این مسابقه که قرار بود ساعت ۱۸ برگزار شود با وجود حضور به موقع تماشاگران و عوامل اجرایی، به دلیل قطع شدن برق سالن شهید حیدریان قم، با یک ساعت تاخیر برگزار شد.

*در طول برگزاری مسابقه، تماشاگران، خبرنگاران و بازیکنان در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم گرمای طاقت فرسایی را تحمل کردند.

*با وجودی که تماشاگران در ساعت ۱۸ سکوهای سالن را پرکرده بودند عوامل اجرایی همه آنها را از سالن بیرون و بعد از بازرسی مجدد و تهیه بلیط وارد سالن شدند.

* بازیکنان و تماشاگران به احترام خانواده میلاد علامه از ورزشکاران رشته فوتسال که هفته جاری به دلیل تصادف جان خود را از دست داد، یک دقیقه سکوت کردند. علامه جزو سه سرنشین اتومبیلی بود که در هفته جاری در جریان برخورد با ستون های منوریل، جان خود را از دست دادند.

*دروازه بان تیم فوتسال هیات فوتبال قم در ۱۰ دقیقه اول بازی عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد ولی در ادامه مسابقه توانست به خوبی ظاهر شود.

*وحید شمسایی سرمربی و بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران که از وی به عنوان مرد تمام نشدنی فوتسال ایران یاد می شود با وجود حدود ۴۰ سال سن، به صورت ثابت در این مسابقه بازی کرد و نبض بازی را در اختیار داشت.

*در پایان نیمه اول که بازی به صورت کامل در اختیار تیم قم قرار گرفت و مسابقه به اوج هیجان خود رسیده بود وحید شمسایی با پنج نفره کردن تیمش و قرار گرفتن در درون دروازه، باعث تغییر روند بازی شد.

*علیرضا وفایی و مسلم اولاد قباد ۲ بازیکن سابق تیم قم در لیگ برتر فوتسال در این مسابقه عملکرد قابل قبولی را ارائه دادند.

بازی ۲ تیم فوتسال هیات فوتبال قم و تاسیسات دریایی تهران با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم میهمان به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.