کد خبر : 97420
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1396 - 22:41
-

آرشاوین: شاید با تیم «غیرت» تمرین کنم/ در کودکی فوتسال بازی می کردم/ فوتسال را دوست دارم چون…

آرشاوین: شاید با تیم «غیرت» تمرین کنم/ در کودکی فوتسال بازی می کردم/ فوتسال را دوست دارم چون…

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آندره آرشاوین بازیکن فعلی تیم زنیت روسیه و سابق آرسنال که سابقه بازی در تیم ملی روسیه را هم در کارنامه دارد، در شهر آلماتی قزاقستان حضور دارد. از همین رو سایت یوفا به سراغ او رفته و در مورد فوتسال و تیم غیرت(که از حسین طیبی بهره می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آندره آرشاوین بازیکن فعلی تیم زنیت روسیه و سابق آرسنال که سابقه بازی در تیم ملی روسیه را هم در کارنامه دارد، در شهر آلماتی قزاقستان حضور دارد. از همین رو سایت یوفا به سراغ او رفته و در مورد فوتسال و تیم غیرت(که از حسین طیبی بهره می برد) صحبت های جالبی بیان کرده است که در زیر می خوانید:
*در مورد تیم فوتسال غیرت چیزی می دانید؟
می دانم که تیم غیرت در سطح بسیار بالایی بازی می کند. خودم در دوران دانشگاه و همچنین مسابقات قهرمانی سن پترزبورگ فوتسال بازی کرده ام بخاطر همین به این ورزش علاقمند هستم و دوست دارم از نزدیک بازی های غیرت که یکی از قدرتمندترین تیم های دنیا می باشد را دنبال کنم. شاید درخواست تمرین کردن با این تیم را نیز داشته باشم.
*چه چیزی را بیشتر در فوتسال دوست دارید؟
من فوتسال را بخاطر اینکه گل های بیشتری در آن رد و بدل می شود دوست دارم و همچنین حرکات تکنیکی و غیر متعارفی که بازیکنان استفاده می کنند باعث جذابیت فوتسال می شود.

آرشاوین*یک فوتبالیست چه چیزهایی می تواند از فوتسال یاد بگیرد؟
فوتسال در فضای کوچکتری برگزار می شود که بخاطر همین موقعیت های تک به تک زیادی مقابل بازیکن ایجاد می شود که در اینجا نیاز به قدرت دریبل بالا و تکنیک خود و عکس العمل سریع با توپ دارید که فوتسال این قابلیت ها را تقویت می کند. فوتسال ورزش ثانیه هاست و هر اتفاقی در زمان کوتاه و فضای کوچک اتفاق می افتد پس بی دلیل نیست بازیکنانی که فوتسال بازی می کنند، سریع و با مهارت هستند.
*چقدر در ایام کودکی فوتسال بازی کرده اید؟
من در آکادمی فوتبال سمنا پرورش یافته ام جایی که در طول فصل زمستان دو سالن با کف پوش چوبی خانه ما بود. تورنمنت های فوتسال برگزار می کردیم و من همیشه دوست داشتم بازی کنم چون بازیکن کمی در فوتسال بود و گل های زیادی رد و بدل می شد و همچنین موقعیت دریبل زیادی نصیب آدم می شد. همچنین وقتی در خیابان یا حیاط جایی که فضای زیادی نیست نیز مشغول بازی می شدیم شبیه فوتسال بود.
*چرا فوتسال در کشور شما روسیه محبوب است؟
فکر می کنم فوتسال در سال ۱۹۹۰ با کنستاتین ارمنکو، آرکادی بلی و تیم مشهور آنها «دینامو مسکو» رشد کرد. من بازی های روسیه را در یورو ۲۰۱۶ دنبال می کردم که بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما متاسفانه در فینال مغلوب اسپانیا شدند.
*با مهارت ترین فوتبالیستی که برابرش بازی کردی چه کسی است؟
بدون هیچ توضیحی مسی. در آرسنال هم سسک فابرگاس؛ بازیکنی که در هر شرایط سختی با پای راست خود پاس ۵ متری و ۴۰ متریش درست در پای بازیکن هدف فرود می آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.