کد خبر : 97470
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1396 - 12:33
-

اسماعیل پور:مقابل گیتی پسند حق اشتباه نداریم/چرا باید لیگ را زیر سوال ببریم

اسماعیل پور:مقابل گیتی پسند حق اشتباه نداریم/چرا باید لیگ را زیر سوال ببریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد علی اسماعیل‌پور در مورد بازی بین تیم‌های شهروند ساری مقابل گیتی‌پسند گفت: تیم گیتی‌پسند یک تیم خوب و این تیم کادر فنی خوب و مجربی در اختیار دارد و قهرمان سال قبل لیگ و همچنین نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا است. امسال هم حرف‌های زیادی برای گفتن در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد علی اسماعیل‌پور در مورد بازی بین تیم‌های شهروند ساری مقابل گیتی‌پسند گفت: تیم گیتی‌پسند یک تیم خوب و این تیم کادر فنی خوب و مجربی در اختیار دارد و قهرمان سال قبل لیگ و همچنین نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا است. امسال هم حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا دارد.

وی در ادامه گفت: ما در این بازی هیچ جای اشتباهی نداریم، روبروی تیمی بازی می‌کنیم که می‌توان گفت تیم ملی ایران است. به دلیل اینکه اکثر بازیکنان این تیم از بازیکنان خوب تیم ملی هستند و مطمئنم بازی سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم شهروند ساری گفت: اما ما هم شهروند ساری هستیم و تمام نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم و برای پیروزی به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

اسماعیل‌پور همچنین در رابطه با بازی هفته قبل مقابل مقاومت البرز گفت: ما در هفته قبل در کرج می‌توانستیم پیروز میدان شویم ولی متاسفانه با ۲ اشتباهی که بازیکنانم انجام دادند در دقایق پایانی بازی ۲ گل دریافت نمودیم. این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. اما در کل من از این نتیجه راضی هستم. یک امتیاز بیرون خانه خوب است و در آینده خیلی به ما کمک می کند.

سرمربی تیم شهروند ساری همچنین در مورد وضعیت لیگ برتر امسال گفت: درست است لیگ ما شروع خوبی نداشته اما الان که لیگ راه افتاده و منظم برگزار می شود همگی باید دست به دست هم دهیم که از این بهتر شود. من متأسفانه چند روز است می‌بینم که در سایت‌های خبری عده ای لیگ را زیر سئوال می برند. این کار آنها باعث می شود که شور و هیجان از لیگ گرفته شود.

وی ادامه داد: چرا باید حالا که لیگ ما شروع شده و تمام مسابقات هم در حال برگزاری است بجای دفاع از لیگ  آن را زیر سوال ببریم. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم لیگ ایران بهترین لیگ آسیا و تیم ایران قهرمان آسیا و سوم دنیا است.پس بهتر است به جای اینکه همدیگر را متهم نماییم و لیگ را زیر سئوال ببریم همه باهم همدل و یکصدا باشیم و به بهتر شدن این لیگ کمک کنیم.

وی گفت : تمام بازیکنان تیم ملی از همین لیگ معرفی شدند و زحمات مربیان و کادر فنی تیمها بوده که چنین بازیکنانی را تحویل تیم‌های ملی دادند.بهتر است همگی برای هر چه پویا تر و بهتر شدن لیگ کمک کنیم.

وی در پایان گفت: من در اینجا جا دارد از تمامی مربیان پیشکسوتی که برای من زحمات زیادی کشیدند تا به اینجا برسم تشکر می کنم. و در خواستی از آنها دارم که با حضور خود در سالن مسابقات باعث دلگرمی ما مربیان جوان می شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.