کد خبر : 97451
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1396 - 23:56
-

هیثم عباس: بهادری و توکلی گره بازی را باز می کنند/ امیدوارم در فینال به گیتی پسند بخوریم

هیثم عباس: بهادری و توکلی گره بازی را باز می کنند/ امیدوارم در فینال به گیتی پسند بخوریم

پایگاه خبری فوتسال ایران در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان می پرسد. اولین گفت و گوی ما با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین بود و اینک در دومین مصاحبه به

پایگاه خبری فوتسال ایران در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان می پرسد. اولین گفت و گوی ما با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین بود و اینک در دومین مصاحبه به سراغ هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم نفت الوسط عراق رفته ایم. نفت عراق از حضور دو بازیکن ایرانی فرهاد توکلی و قدرت بهادری سود می برد و در گروه B مسابقات با تیم های الریان (قطر)، اف سی واموس (اندونزی) و دیسی اینوست (تاجیکستان) همگروه است.

هیثم عباس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد آمادگی تیمش برای بازی های آسیایی گفت: تیم ما موفق شد مقام قهرمانی لیگ عراق را کسب کند و با روحیه مناسبی عازم ویتنام شود. نفت آمادگی خوبی برای بازی ها دارد که شکر خدا از لحاظ مالی و امکاناتی نیز در شرایط خوبی به سر می بریم و مصدوم آنچنانی نیز برای این مسابقات نداریم.
وی در مورد شانس صعود تیمش به مرحله بعد و همچنین حضور دو بازیکن ایرانی در ترکیب تیمش خاطرنشان کرد: صعود به مرحله بعدی دست خدا است و نمی توان گفت که چه تیمی صعود خواهد کرد ولی ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بازی های خوبی انجام دهیم و بتوانیم جزو ۴ تیم برتر مسابقات قرار بگیریم. بازیکنان ایرانی تیم ما مهره کلیدی به شمار می روند و گره بازی را باز می کنند که امیدوارم با حضور این دو به هدفمان برسیم.
هیثم در مورد شناختش از تیم گیتی پسند اظهار کرد: ما فیلم بازی های تیم ایرانی را دیده ایم و نسبت به بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند شناخت خوبی داریم. بنظر من گیتی پسند یکی از تیم هایی است که می تواند به فینال مسابقات برسد.
هیثم عباس در پایان بیان کرد: امیدوارم که ما و گیتی پسند در آخرین بازی یعنی فینال با هم بازی کنیم. فوتسال ایران در سطح بسیار بالایی قرار دارد که واقعا دوست داشتنی است. از شما هم که مسابقات جام باشگاه های آسیا را بخوبی پوشش می دهید تشکر می کنم و آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.