کد خبر : 97592
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 16:35
-

بهرامی:سلیمانی نمی‌تواند ببیند که دو تیم در استان قم در لیگ حضور دارند/ حسن‌زاده گفت از رای صادره خبر ندارم!

بهرامی:سلیمانی نمی‌تواند ببیند که دو تیم در استان قم در لیگ حضور دارند/ حسن‌زاده گفت از رای صادره خبر ندارم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم بهرامی در خصوص رأی صادره کمیته انضباطی مبنی بر بازنده اعلام شدن تیم فوتسال هیات فوتبال قم مقابل گیتی پسند، گفت: من واقعاً نمی‌دانم در فوتسال و کمیته انضباطی چه خبر است. بعد از اطلاع از صدور رأی طی تماس تلفنی با حسن‌زاده ریاست کمیته انضباطی در مورد این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم بهرامی در خصوص رأی صادره کمیته انضباطی مبنی بر بازنده اعلام شدن تیم فوتسال هیات فوتبال قم مقابل گیتی پسند، گفت: من واقعاً نمی‌دانم در فوتسال و کمیته انضباطی چه خبر است. بعد از اطلاع از صدور رأی طی تماس تلفنی با حسن‌زاده ریاست کمیته انضباطی در مورد این موضوع او به صراحت اعلام کرد من اطلاعی از صدور این رأی ندارم.

وی در ادامه گفت: چگونه است که می‌گویند ما براساس گزارش نماینده فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال رأی صادر کردیم، در صورتیکه ما هم تمام مدارک و مستندات و حتی نامه فرماندار و صورتجلسه شورای تأمین را ارسال کرده بودیم.

رئیس هیأت فوتبال قم گفت:ما اگر می‌خواستیم، مسابقه‌ای برگزار نکنیم چگونه است که هزینه هتل و محل اقامت داوران را پرداخت کردیم؟ یا تمام امکانات یک بازی از جمله آمبولانس، نیروی انتظامی و … فراهم کردیم؟

رئیس هیات فوتبال قم افزود: اگر واقعاً مصوبه شورای تأمین و نامه‌ای فرماندار ارزشی ندارد ما از این به بعد بدون اجازه به رعایت مسائل امنیتی بازی‌های خود را برگزار می‌کنیم و هرگونه اتفاقی که صورت پذیرد بر عهده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال است. مطمئن باشید این موضوع را از طریق فرماندار و استاندار قم پیگیری می‌کنیم.

وی در پایان گفت: من واقعاً نمی دانم سلیمانی با استان و مردم قم چه مشکلی دارد؟ من آدم بله قربان‌گویی نیستم، او نمی‌تواند ببیند که در استان قم ۲ تیم لیگ برتری در فوتسال حضور داشته باشند.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.