کد خبر : 97557
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 12:03
-

عراقی زاده:امسال هم قهرمان لیگ در هفته های آخر مشخص می شود/اشتباهات تاثیرگذار در بازی با شهروند کمر تیم ما را شکست/نمی توانیم راه مقابله با اشتباهات داوری را تمرین کنیم

عراقی زاده:امسال هم قهرمان لیگ در هفته های آخر مشخص می شود/اشتباهات تاثیرگذار در بازی با شهروند کمر تیم ما را شکست/نمی توانیم راه مقابله با اشتباهات داوری را تمرین کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص اتفاقات بازی با شهروند ساری گفت: خیلی خوشحالم که تیم ما تقریبا به آمادگی جهت مسابقات جام باشگاه های آسیا رسیده و ظرف روزهای آینده نیز توسط کادرفنی به مرز آمادگی بیشتری می رسیم. عراقی زاده گفت: امسال نیز همچون سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص اتفاقات بازی با شهروند ساری گفت: خیلی خوشحالم که تیم ما تقریبا به آمادگی جهت مسابقات جام باشگاه های آسیا رسیده و ظرف روزهای آینده نیز توسط کادرفنی به مرز آمادگی بیشتری می رسیم.
عراقی زاده گفت: امسال نیز همچون سال قبل لیگ سخت و پرفشاری را شاهد هستیم و تقریبا قهرمان لیگ در هفته های آخر شناخته می شود.
قائم مقام گیتی پسند گفت: با آمادگی تیم ها کم کم لیگ شکل و شمایل عادی به خود می گیرد.
وی درخصوص داوری دیدار گیتی پسند و شهروند ساری گفت: متاسفانه داوری در کشور ما بصورتی شده که اختلاف از لحاظ کیفیت بین داوری ما زیاد است و به جز ۵ الی ۶ داور بقیه خیلی باید تلاش کنند تا بتوانند به سطح کیفی بالایی برسند.
این مقام مسئول گفت: داوران بازی دیروز به خصوص آقای مرادیان با اشتباهات فاحش خود زمینه ساز گرفتن ۲ امتیاز از تیم ما شد و این اشتباهات تاثیرگذار کمر هر تیم را می شکند.
وی گفت: فیلم این اشتباهات مهلک را آماده کرده ایم و به کمیته فوتسال و داوری می فرستیم ولی محرومیت داور به هیچ درد ما نمیخورد چون داور رسما دیروز پدر تیم ما را در آورد.
عراقی زاده گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم ما همه نوع تاکتیکی را تمرین می کنند ولی راه مقابله با اشتباهات داوری را نمی توانند تمرین کنند و داور عملا دیروز تحت تاثیر جو ورزشگاه و پراشتباه سوت زد.
وی در پایان از کمیته داوران خواست لااقل برای مسابقات سنگین یک داور بین المللی و یک ملی بگذارند نه اینکه هر دو داور را ملی قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

تو هم کمر فوتسال اصفهان رو شکستی بلاخره توی این فوتسال بی قانون و اشفته تو هم باید قائم مقامش باشی.با اینهمه هزینه با این ادمهای سفارشی جوانهای اصفهانی رو نابود کردین

سامان شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

استاد این تیم شما به اخر فصل نمیرسه فرار رو به جلو نکن