کد خبر : 97553
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 11:20
-

مصطفی نظری امروز تعهد می‌دهد؟ /جلسه نهایی برای تعیین تکلیف دروازه‌بان تاسیسات دریایی

مصطفی نظری امروز تعهد می‌دهد؟ /جلسه نهایی برای تعیین تکلیف دروازه‌بان تاسیسات دریایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری بعد از اتفاقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال، با نظر وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات از این تیم کنار گذاشته شد تا باشگاه تاسیسات درباره این بازیکن تصمیم بگیرد. روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه تعیین تکلیف نظری در باشگاه تاسیسات برگزار شد و تعهدنامه ای مقابل نظری گذاشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری بعد از اتفاقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال، با نظر وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات از این تیم کنار گذاشته شد تا باشگاه تاسیسات درباره این بازیکن تصمیم بگیرد.

روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه تعیین تکلیف نظری در باشگاه تاسیسات برگزار شد و تعهدنامه ای مقابل نظری گذاشته شد تا این دروازه بان آنرا امضا کند؛ ولی نظری بعضی از بندهای این تعهدنامه را قبول نکرد و حاضر به امضای آن نشد.

قرار است جلسه دیگری امروز در باشگاه تاسیسات با حضور مجید حسینی رئیس هیات مدیره باشگاه تشکیل و به وضعیت نظری رسیدگی شود.

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی در این خصوص گفت: امروز ان شاءالله آقای نظری و باشگاه به توافق هایی که دارند می رسند.

حلاجی درباره اینکه نظری حاضر به قبول بعضی از بندهای این تعهدنامه نشده است و آنرا قبول نکرده، گفت: یکسری صحبتها شده است. نظری گلایه کرده و گفته بعضی از بندها را قبول ندارم ولی این مسئله جمع و جور می شود. نظری دروازه بان بزرگی است ولی ما تیم و نظری را به هم نزدیک می کنیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.