کد خبر : 97594
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 16:37
-

یحیی‌زاده:برای میزبانی مقابل نماینده قم بی‌تجربه بودیم/ ارژن یک تیم خوب با ریشه در فوتسال ایران است

یحیی‌زاده:برای میزبانی مقابل نماینده قم بی‌تجربه بودیم/ ارژن یک تیم خوب با ریشه در فوتسال ایران است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد یحیی‌زاده در مورد بازی‌های این هفته خود مقابل ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال گفت: ارژن یکی از تیم‌های خوب و با ریشه و اصیل فوتسال ایران است و این تیم قابل احترام است و ما می دانیم بازی سختی روبروی این تیم داریم. وی در ادامه گفت: بعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد یحیی‌زاده در مورد بازی‌های این هفته خود مقابل ارژن شیراز در لیگ برتر فوتسال گفت: ارژن یکی از تیم‌های خوب و با ریشه و اصیل فوتسال ایران است و این تیم قابل احترام است و ما می دانیم بازی سختی روبروی این تیم داریم.

وی در ادامه گفت: بعد از تساوی مقابل آتلیه تیم ما از شرایط روحی خوبی برخوردار است و روز سه‌شنبه با حمایت تماشاگران پرشور در صدد هستیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و امیدوارم بتوانیم در خانه سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.متاسفانه تنها مشکلی ما در این هفته به همراه نداشتن جلال جعفرخانلو کاپیتان خود به دلیل اخراج در بازی با آتلیه قم است.

سرمربی تیم پارسیان شهر قدس گفت: ما روبروی قم اولین تجربه میزبانی لیگ برتر را داشتیم و متاسفانه عدم بی‌تجربگی و ناهماهنگی باعث شد این بازی با تاخیر برگزار شود که در همان روز از مسئولین باشگاه آتلیه و تماشاگران عذرخواهی نمودیم.

یحیی‌زاده همچنین در مورد وضعیت برگزاری لیگ برتر گفت: وضعیت لیگ رفته رفته در حال بهتر شدن است و الان که هفته چهارم هستیم به جز هفته اول که یکسری ناهماهنگی وجود داشت لیگ ما منظم‌تر در حال برگزاری است و تیم‌ها دارند شخصیت واقعی خود را در لیگ به دست می‌آورند و امیدوارم این روند تا پایان لیگ ۹۶ ادامه داشته باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.