کد خبر : 97638
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 10:16
-

رونمایی از شاهکار جدید سلیمانی+ سند

رونمایی از شاهکار جدید سلیمانی+ سند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی مدت زمان زیادی نیست که مسئولیت سرپرستی دبیری سازمان لیگ را به عهده گرفته اما در همین مدت اندک، انتقادها و اعتراض های بسیاری به عملکردش شده است. در جدیدترین اتفاق، یکی از تیم های لیگ دسته دویی مدعی شده سلیمانی غیرقانونی اجازه بازی به بازیکنان تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم سلیمانی مدت زمان زیادی نیست که مسئولیت سرپرستی دبیری سازمان لیگ را به عهده گرفته اما در همین مدت اندک، انتقادها و اعتراض های بسیاری به عملکردش شده است. در جدیدترین اتفاق، یکی از تیم های لیگ دسته دویی مدعی شده سلیمانی غیرقانونی اجازه بازی به بازیکنان تیم اندیمشک را داده است؛ آن هم در پنج بازی!

ظهیر کامیاب در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره تخلف یکی از تیم های لیگ دسته دو و همکاری کمیته فوتسال با این تیم متخلف توضیح داد: تیم اندیمشک در تمامی بازی ها در نیم فصل دوم از بازیکنانی استفاده کرده که در لیست باشگاه وجود نداشتند و با استفاده از کارت جعلی با مهر جعلی شرکت کرده اند.

او ادامه داد: کمیته فوتسال هم کارت ها را گرفته و جعلی بودن آن ها ثابت شده است. اما اتفاق عجیب این است که تیم اندیمشک در پنج بازی با کارت ملی بازی کرده است. آقای کفاشیان نیز به ما اعلام کرده تمام بازی های اندیمشک در نیم فصل دوم ۳ بر ۰ خواهد شد اما او گفت بازی ها تمام شود و تا سه شنبه اعلام می کنیم. ضمن اینکه فیلم و عکس بازیکنان تیم اندیمشک در کمیته فوتسال و انضباطی موجود است.

photo_2017-07-15_10-12-03

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.