کد خبر : 97734
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1396 - 14:17
-

اسماعیل‌پور: تمام تیم‌ها نگاه ویژه‌ای به گیتی‌پسند دارند/ لیگ آن گونه که انتظارش را داشتیم شروع نشد

اسماعیل‌پور: تمام تیم‌ها نگاه ویژه‌ای به گیتی‌پسند دارند/ لیگ آن گونه که انتظارش را داشتیم شروع نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل‌پور اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات  تیم ما زودتر از سایر تیم‌ها شروع شد و به مرحله خوبی از آمادگی رسیدیم. شروع لیگ نیز به ما کمک کرد تا میزان آمادگی خود را کمی بسنجیم. با توجه به تغییراتی که در تیم ایجاد شد، نیازمند  زمان برای هماهنگی داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل‌پور اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات  تیم ما زودتر از سایر تیم‌ها شروع شد و به مرحله خوبی از آمادگی رسیدیم. شروع لیگ نیز به ما کمک کرد تا میزان آمادگی خود را کمی بسنجیم. با توجه به تغییراتی که در تیم ایجاد شد، نیازمند  زمان برای هماهنگی داشتیم که تا این مرحله به خوبی انجام شده و توانستیم تمرینات خوب و با کیفیتی را پشت سر بگذاریم، انشاءالله نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم و بتوانیم نتیجه مطلوب و دلخواهمان را به دست آوریم.

وی با اشاره به تجربه سومین حضورش در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به همراه گیتی پسند گفت: خوشحالم که دوباره همراه این تیم در مسابقات هستم، من به همراه گیتی پسند یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی و همچنین عنوان آقای گلی مسابقات در سال ۲۰۱۲ را کسب کردم که امید زیادی به تکرار آن دارم.

وی ادامه داد: با توجه به دو بار حضور موفق گیتی پسند در این رقابت‌ها، یکی از تیم‌های مدعی و پرافتخار مسابقات جام باشگا های آسیا و قاره کهن است و تمام تیم‌ها نگاه ویژه‌ای به این دارند که این مساله موجب می‌شود با تمام توان در مقابل ما ظاهر شوند.

اسماعیل پور تاکید کرد: با توجه به این که تیم‌های حاضر در مسابقات باشگاه‌های آسیا از بازیکنان خارجی که بیشتر ایرانی و برزیلی هستند استفاده می‌کنند سطح مسابقات بسیار بالا رفته و  شرایط سخت شده است. گیتی پسند بعد از چند سال انتظار با قهرمانی که سال گذشته در لیگ ایران به دست آورد راهی این مسابقات می‌شود. امیدوارم با حمایت‌هایی که مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه انجام می‌دهند و تدابیر کادر فنی و همت بازیکنان همانند سال ۲۰۱۲ که با جام قهرمانی بازگشتیم این بار نیز بتوانیم این قهرمانی را تکرار کنیم و قدرت ایران را در آسیا پررنگ‌تر کنیم.

وی اظهار کرد: حضور بازیکنان ایرانی در دیگر تیم‌های حاضر در این رویداد یک افتخار است.  این مساله نشانگر کیفیت بالای بازیکنان ایرانی است که تیم‌های مختلف برای تقویت توان تیمی خود از بازیکنان ایرانی استفاده می‌کنند. من نیز تجربه یک سال حضور در تیم‌های غیر ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های آسیا را دارم. برای همه ما مایه افتخار است که تیم‌های دیگر از بازیکنان ایرانی به عنوان بازیکنان برترآسیا و جهان برای حضور در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کنند، اما اعتقاد دارم فوتسال یک ورزش گروهی است شاید آنها از یک یا دو بازیکن خوب و با کیفیت استفاده کنند اما در مقابل ما یک تیم دوازده نفره خوب و با کیفیت هستیم و مطمئناً اگر در این بازی‌ها تلاش بیشتری کنیم می‌توانیم قهرمان شویم.

ملی پوش گیتی پسند با اشاره به نداشتن بازی تدارکاتی پیش از اعزام به مسابقات گفت: قبل از شروع لیگ قرار بود یک تورنمنت چهار جانبه داشته باشیم که این مساله منتفی شد و مجبور بودیم از بازی‌های لیگ به دید بازی‌های تدارکاتی نگاه کنیم. متاسفانه مسابقات لیگ هم آن گونه که انتظار داشتیم شروع نشد و کم وکاستی هایی به وجود آمد. اما در ادامه به روال خود برگشت، با ۳ بازی که انجام دادیم تا حد زیادی به مرز آمادگی  لازم رسیدیم. همیشه برای تیم‌های ایرانی چه در سطح باشگاهی و یا ملی مشکل نبود و یا کمبود بازی‌های تدارکاتی وجود دارد، امیدوارم که بتوانیم از همان اول با قدرت مسابقات را شروع و تا قهرمانی ادامه دهیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.