کد خبر : 97691
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1396 - 9:40
-

بی غم :مربیان ایرانی در دنیا بهترین مقام فوتسال را کسب کردند/فقط برای پیروزی به میدان مقاومت قرچک می‌رویم

بی غم :مربیان ایرانی در دنیا بهترین مقام فوتسال را کسب کردند/فقط برای پیروزی به میدان مقاومت قرچک می‌رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت:‌ مقابل مقاومت قرچک فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم. حمید بی‌غم در رابطه با بازی این هفته تیم‌های مس سونگون و مقاومت قرچک از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: خدا را شکر در حال حاضر همه چیز خوب است. ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت:‌ مقابل مقاومت قرچک فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم.
حمید بی‌غم در رابطه با بازی این هفته تیم‌های مس سونگون و مقاومت قرچک از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: خدا را شکر در حال حاضر همه چیز خوب است. ما در این بازی نه محروم داریم و نه مصدوم و تا به امروز هم سه بازی برگزار شده که هر سه بازی را برنده و در رده دوم جدول قرار داریم و برای اینکه صدر جدول را از گیتی‌پسند بگیریم باید مقابل قرچک پیروز شویم.

وی در ادامه افزود: تیم مقاومت تیم جوانی است و خوب دفاع می‌کند و همچنین خوب در ضد حمله‌ها شرکت می‌کنند. این تیم دارای بازیکنان جوان فنی، سرمربی و کادر فنی خوبی است. البته ما با احترامی که برای مقاومت داریم فقط به ۳ امتیاز این بازی فکر می‌کنیم که مجدداً به صدر جدول برگردیم.

سرمربی تیم مس سونگون در رابطه با وضعیت لیگ گفت:‌ خدا را شکر فعلاً لیگ به وضعیت عادی خوبی رسیده و مطمئنم از هفته ششم به بعد لیگ جذاب‌تری داریم به دلیل اینکه تیم‌ها خودشان را در لیگ شناخته‌اند.

وی در پایان در مورد قضاوت‌ بازی‌های لیگ گفت: خدا را شکر که ایران از لحاظ داوری و مربی و همچنین بازیکن بسیار غنی است و ما در حال حاضر داوران خوبی داریم که قضاوت خوبی هم در لیگ داشته‌اند. درست است قضاوت آنها کمی اشتباه داشته ولی در کل عمدی در کار نبوده و از نظر مربی هم شما ببینید که بهترین مربیان آسیا حسین شمس و ناظم‌الشریعه که هر دو ایرانی هستند توانسته‌اند در دنیا بهترین مقام فوتسال را کسب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.