کد خبر : 97750
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 10:30
-

تمام نگاه‌ها در این رقابت‌ها روی اسماعیل پور است /تاریخ سازان کلمبیا در گیتی پسند هستند

تمام نگاه‌ها در این رقابت‌ها روی اسماعیل پور است /تاریخ سازان کلمبیا در گیتی پسند هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی را درباره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نوشت و به تمجید از تیم گیتی پسند پرداخت. درحالی که تنها دو روز دیگر به آغاز رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۷ باقی مانده است، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی تفصیلی را درباره گروه C

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی را درباره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نوشت و به تمجید از تیم گیتی پسند پرداخت.
درحالی که تنها دو روز دیگر به آغاز رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۷ باقی مانده است، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی تفصیلی را درباره گروه C این رقابت‌ها و مخصوصا درباره گیتی پسند نماینده کشورمان نوشت که به شرح زیر است:

در طول سال‌های گذشته فوتسال ایران خود را به عنوان یک قدرت برتر نه تنها در آسیا بلکه در جهان مطرح کرده است. وقتی به رقابت‌های باشگاهی فوتسال نگاهی می‌اندازیم تعداد کمی می‌توانند ادعا کنند که رکورد بیشتری از گیتی پسند داشته‌اند.

علی رغم اینکه گیتی پسند برای سومین بار است که در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرده است اما تنها تیم ایرانی است که به صورت متوالی به فینال این رقابت‌ها رسیده است. گیتی پسند در سال ۲۰۱۲ قهرمان آسیا شد ولی در سال ۲۰۱۳ علی رغم رسیدن به فینال در ضربات پنالتی مغلوب چونبوری شد.

گیتی پسند ۴ بازیکن برجسته و ستاره دارد که عبارتند از: احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، علی حسن زاده و مهران عالیقدر هستند که از بازیکنان تاریخ ساز تیم ملی فوتسال ایران هستند که در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا سوم جهان شدند.

تمام نگاه‌ها در این رقابت‌ها بر احمد اسماعیل پور اسطوره تیم ملی ایران است که با عملکرد عالی خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۶ همه را مجذوب خود کرد و جایزه توپ برنز را گرفت. بازیکن ۲۸ ساله تنها یک بار قهرمان آسیا شده اما او موفق شده دوبار آقای گلی این رقابت‌ها را با زدن ۹ گل کسب کرده است و در قهرمانی گیتی پسند در سال ۲۰۱۲ نقشی کلیدی داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.